مطالب جالب و خنده دار اسفند ماه۹۱ |جملات خنده دار جدید

مامانم اگه حوصلش سر بره یه پرتقال میگیره پوست میکنه
و با چاقو هر تیکه از پوستشو به هزار تیکۀ کوچکتر تبدیل میکنه
تا اینکه ما بریم  نجاتش بدیم. :|

.

.

.

الان یکی زنگ زده میگه :
چطوری پسره خوشتیپِ خوش اندامِ تو دل بروِ با نمکِ خواستنى ؟
نشونی هارو درست داد ، ولی شماره رو اشتباه گرفته بود ...

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه دلتنگی اسفند91

آهای رقیب بی رحم عشق منو ربودی / آخه یار بی وفا به یاد من نبودی
حالا داری به عشقت زندگیتو می سازی / غافل از این که اینجا قلبی شکستی
...

.

.

رد پای زرد پاییز / باز میون لحظه هامه

قطره های سرد بارون /  دوباره رو گونه هامه

ابرای سیاه غصه / آسمونمو پوشونده
دیگه خورشیدی ندارم / داغ تو اونم سوزونده


ادامه مطلب ...

اس ام اس زیبای روز های عاشقانه و به یاد ماندنی91

قول میدهم لام تا کام حرفی نزنم
فقط بگذار از “دال تا میم” بگویم ، بگذار بگویم که “دوستت دارم”
دیگر لام تا کام حرفی نمیزنم …
.

.

.
با تیتر بزرگ دوستت دارم !
من پاورقی کتاب عشق توام در توصیف یک عاشق …



ادامه مطلب ...

اس ام اس جک خنده دار اسفند 91

شاید دل من عروسکی از چوب است ، مثل قصه ی پینوکیو محبوب است
اما چه دماغی داره این بیچاره ، از بس که نوشته " حال من هم خوب است " !

.

.

.

یه کشف جدید:
شما میتوانید با زدن راهنما سرعت ماشین کناریتون را تا چندین برابر افزایش دهید!

ادامه مطلب ...

اس ام اس های فلسفی و جدید اسفند91

هیچ سنجابی بخاطر پوست گران قیمت خود خوشبخت نشده است . . .


.

.

.

هرچقدر هم که ضعیف باشی
گاهی میتونی تکیه گاه باشی . . .

ادامه مطلب ...

sms ولنتاین91-اس ام اس تبریک ولنتاین جدید 2013

بیایید جهان
دریا برای شما مناسب است، و امواج برای من هستند.
آسمان برای شما مناسب است، و ستاره ها برای من هستند.
خورشید برای شما مناسب است، و نور است برای من.
همه چیز برای شما مناسب است، و شما برای من هستند.
روز ولنتاین مبارک به تو عشق من …

.

.

.

.
می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی
اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک

ادامه مطلب ...

اس ام اس خاطره ها- به یاد ماندن جدید اسفند۹۱

مراقب باش !
پشت هر توپ ، کودکی می آید . . .
پشت هر خاطره ، اشکی . . . !

.

.

.

 چقدر باید بگذرد ؟
تا من در مـرور خاطراتم وقتی از کنار تــو رد می شوم .
تنـــم نلــرزد . . .
بغضــم نگیــرد . . .

ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار،استاتوس طنز جدید،جوک طنز جدید اسفند91

من هیچوقت بحث نمیکنم ؛ من فقط توضیح میدم که حق با منه !

.

.

.

تا حالا دقت کردین تو فیلم های ترسناک;
طرف میخواد فرار کنه هیچ وقت ماشینش روشن نمیشه ؟!
ادامه مطلب ...