اس ام اس جدایی مهرماه89

 درهجوم لحظه های پوچ جدایی ، سکوت تنها یاد گار لحظه های با تو بودن است وقتی ثانیه ها رفتن را تلنگر میزنند بودنت به کوچه فراموشی کوچ می کند .





آنکه بین من و تو شام جدایی آورد ، می کنم نفرینش ، یا الهی ، بکنش چون من زار ، پیش معشوقش خار ، هر دو چشمانش تار ، تا بداند چه به من می گذرد ، از غم دوری آن چشم عزیز





طول این فاصله ها دستم هست        من  جدا  و تو جدا دستم هست

عاشقم   باش   ولی   دورادور         دو  قدم  فاصله  را دستم هست





ادامه مطلب ...

اس ام اس بی وفایی و نامردی

در هجوم لحظه های پوچ جدایی سکوت تنها یادگار لحظه های با تو بودن است، وقتی ثانیه ها رفتنت را تلنگر میزنند بودنت به کوچه ی فراموشی کوچ میکند

 

آنکه بین من و تو شام جدایی آورد، می کنم نفرینش، یا الهی، بکنش چون من زار، پیش معشوقش خار، هر دو چشمانش تار، تا بداند چه به من میگذرد، ز غم دوری آن چشم عزیز

 

پنهان شدی و در کلماتم رها شدی / با من رفیق بودی و از من جدا شدی / رویای فاتحانه ی یک قلب ناامید / پایان عاشقانه ی یک ماجرا شدی

 

نمیخواهم قلب تو باشم که با هر اتفاق بشکنم میخواهم روح تو باشم که تنها در هنگام مرگ از تو جدا شوم

 

گویند که حافظ گفته است غم جدایی و غم تنهایی دو غم اند، من که دچارم به هر دو غم چه کنم

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه مهرماه۸۹


دلم یه دوست خوبم میخواد که خیلی مهربون باشه، دلش اندازه ی دریا به رنگ آسمون باشه

 

نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند، چشم انتظار در دلم درد عجیبی میکند

 

گفتی محبت کن برو، باشه خداحافظ ولی، رفتم که تو باور کنی دارم محبت میکنم

 

کاش میدانستم چشمانت چه زمان خواهد یافت، که "نگاه، زاده ی علاقه است"

 



ادامه مطلب ...

اس ام اس های فلسفی و عرفانی آخر شهریور

با ازدواج، مرد روی گذشته اش خط می کشد و زن روی آینده اش. (سینکالویس)




روزهای ابری گلهای آفتاب گردان بلا تکلیفند ! مثل همه روزهای عمر من .




تو دوست داشتنی هستی اگر
دردهایت تو را از دیدن دردهای دیگران کور نکرده باشد




شاد کردن دلها چندان دشوار نیست . یک نوازش کوچک ، کلمه یا عبارتی ساده ، براستی که هریک به تنهائی ، کافی است تا روح لطیف آدمی را شاد کند!





دوستان برای نخجیر دشمنان چون تیر و پیکان اند. بزرگمهر


ادامه مطلب ...

اس ام اس بی وفایی و جدایی شهریور

ابرهای بارانی چشمانم از بس باریدند ، همچون چاه چشمان عروسک هاییم خشکیدند . پایان جدایی کجاست .



کاش به جای جدایی مردن بود ، چون مردن یک لحظه است و جدایی ذره ذره مردن




به چشم خسته ی من آسمون سنگ شده ، لعنت به این جدایی دلم برات تنگ شده




آنکه بین من و تو شام جدایی آورد ، می کنم نفرینش ، یا الهی ، بکنش چون من زار ، پیش معشوقش خار ، هر دو چشمانش تار ، تا بداند چه به من می گذرد ، از غم دوری آن چشم عزیز


ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری و خنده دار شهریور ماه



به فتوای علمای شهر غضنفر اینا به علت کمبود آب

هرگونه لب آبدار حلال میباشد !

.

.



پشتت رو نگاه کن ببین دم داری؟

خوب نگاه کن

نداری؟ پس خودتی!

چون خر ما از کره گی دم نداشت !





خدایا به هر که دوست میداری بیاموز که اس ام اس ۱۵ تومان بیشتر نیست

و به هر که بیشتر دوست میداری بیاموز که ارزش یک دوست بیش از ۱۵ تومان است !
ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی جدید

زندگی ات را قربانی چیزی مکن،همه چیز را قربانی زندگیت کن . اشو

 



با ازدواج، مرد روی گذشته اش خط می کشد و زن روی آینده اش. (سینکالویس)





روزهای ابری گلهای آفتاب گردان بلا تکلیفند ! مثل همه روزهای عمر من .





تو

دوست داشتنی هستی اگر

دردهایت تو را از دیدن دردهای دیگران کور نکرده باشد





ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی و عاشقانه جدید

فراموش مکن قطاری که از ریل خرج شده ممکن است آزاد باشه، اما را به جایی نخواهد برد

 

نامه رسان نامه ی من دیر شد، کودک ولگرد فلک پیرشد، نامهی ما را نکند باد برد، یا که فرستنده اش از یاد برد، صید شد اندر ره و صیاد برد

 

خیلیها مترسکو دوست ندارند چون پرنده ها رو میترسونه، اما من اونو دوست دارم چون تنهایی رو درک میکنه

 

گلی چیدم فرستادم برایت، غضب کردی فشردی زیر پایت، ولی آن گل، گل ناقابلی بود، تو از گل بهتری جانم فدایت

 

گاهی آنقدر غرق آرزو هستی که فراموش میکنی خودت آرزوی کسی هستی

 

همه چیز در پایان زیبات، اگر هیچ چیز زیبایی در اطرافت نیست، بدان هنوز به پایان نرسیدی

 


ادامه مطلب ...