اس ام اس دوستانه خرداد 93|اس ام اس مهربانی جدید 93

اگر کودکی با دوستی و مهربانی زندگی کند می آموزد که زندگی زیباست!اگر کودکی با بردباری زندگی کند,می آموزد که صبور باشد.اگر کودکی با تشویق زندگی کند می آموزد که قدر دانی کند!





اینجا بود که درد را لمس کردم وقتی دلم بودنت را میخواست ولی محبور بودم به نبودنت عادت کنم دوست من
ادامه مطلب ...

اس ام اس تیکه دار خرداد 93

بوی تعفن گرفته ای ام!!!لحظه هایم همه بوی تو می دهند!!!





"من" را فـــــــــــــروخت و با پولش "او"را خرید... هـــــــــه,چقدر ارزان بودم!!!!
ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید و زیبا خرداد93|اس ام اس سرکاری جدید93

دیگر تنهایی هم برایم قیافه می گیرد و میگوید:فلانی خیلی تکراری شده ایی...



اس ام اس جدید




بوسیدن بعضیا حرام نیست جز واجباته که هرچه زودتر ببوسیشون!بذاریشون کنار.....!!!
ادامه مطلب ...

اس ام اس طنز و خنده دار خرداد 93|جوک خرداد 93

به مامانم میگم گشنمه!!!
.
.
.
.
میگه : عزیزم نون هس،تخم مرغ هس،روغنم هس،
برو هر چى دوس دارى و دلت میخواد درست کن بخور...

هنوز که هنوزه نتونستم اون قسمت هرچی دوس داری درست کن رو هضم کنم

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدایی عاشقانه جدید اردیبهشت93

هر آشنایی تازه  اندوهی تازه است مگذارید که نام شما را بدانند و به نام بخوانندتان
هرسلام  سرآغاز دردناک یک خداحافظی ست

 

*

اس ام اس جدایی عاشقانه جدید
ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین عاشقانه اردیبهشت 93

خدایا
دستانم را زدم زیر چانه ام
مات و مبهوت نگاهت میکنم
طلبکار نیستم
فقط مشتاقم بدانم ته قصه چه میکنی بامن؟

 

*

اس ام اس غمگین عاشقانه 93 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه و عاشقی جدید اردیبهشت 93

 در جلسه امتحان عشق من مانده ام و یک برگه سفید یک دنیا حرف نا گفتنی و یک بغل تنهایی و دلتنگی درد دل من در این کاغذ کوچک جا نمیشود

 

*

اس ام اس عاشقانه و عاشقی جدید 93 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار جوک جدید اردیبهشت 93

یه روز یه گنجشک با یه موتوری تصادف می کنه بی هوش می شه  وقتی به هوش می یاد می بینه تو قفسه  می زنه تو سرش و می گه :بیچاره شدم موتوریه م رد

 

*

اس ام اس خنده دار جوک جدید 93 
ادامه مطلب ...