اس ام اس و متن عاشقانه جذاب و زیبا و جدید بهمن ماه ۹۰

میشه پروانه بود و به هر گلی نشست

اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست . . .

.

.

.

واقعیت است جاذبه تو

از بس جذابی

می خواهم تو را به نیوتن ثابت کنم . . . !

ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی و جملات ناب و زیبا و پند آموز دی ماه ۹۰

زمانیکه خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شدند

بدان که دوران پیریت اغاز شده است . . .

.

.

.

دهان مردم دروازه ایست که بستن آن دشوار است

ولی می توانی با ادامه ی  کاری که موجب گشودن دهانشان شده آنها را بسوزانی

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه،مسیج جدید دلنشین و جدید دی ماه ۹۰

عمر من در عشق خوبان سر رسید / موی من از عشق خوبان شد سفید
صد من چون از کبوتر خانگیست / ناز کردن بر من از دیوانگیست
من چه دارم از تو پنهانش کنم ؟ / جان تقاضا کن که قربانت کنم




آشق !
از این به بعد اینگونه بنویسید ! چون همیشه سرش کلاه می رود . . .




دریا همیشه از من دلگیر است
چون بزرگی دل دوستانم را به رخ او میکشم . . .

ادامه مطلب ...

جوک اس ام اس خنده دار جدید دیماه1390

زن در حالی که در آینه نگاه میکنه به شوهرش میگه:

من جدیدا خیلی وحشتناک، چاق و زشت به نظر میرسم..

لطفا یه چیز خوب به من بگو

شوهر: بیناییت فوق العادست عزیزم!!!

.

.

.

جوک و اس ام اس جدید

وصیت غضنفر :

من از شب اول قبر میترسم منو شب دوم خاک کنید !

ادامه مطلب ...

اس ام اس با موضوع خداوند|پیامک با موضوع خداوند

یا رب گناه جمله جهان را به ما ببخش / ما را سپس به رحمت بی منتها ببخش

هر چند ما نه ایم سزاوار رحمتت / ما را بدانچه نیست سزاوار ما ببخش . . .

.

.

.

دوبیتی خداوند

خدایا

راهی نمیبینم ، آینده پنهان است اما مهم نیست

همین کافیست که تو راه را میبینی و من تو را  . . .

ادامه مطلب ...

اس ام اس انگلیسی تبریک کریسمس ۲۰۱۲

and heart to heart,
from one place to another.
The warmth and joy of Christmas,
brings us closer to each other.
Happy Merry Christmas From Home to home,

از خانه به خانه،
و قلب به قلب،
از یک مکان به مکان دیگر.
گرمی و لذت
کریسمس، برای ما نزدیک به یکدیگر بودن را به ارمغان میاورد
کریسمس مبارک




Bells are ringing
the wishes of christmas day
the flying snowflakes
send my most sincere blessings
to you merry christmas.

زنگ ناقوسها
آرزوهای روز کریسمس
پرواز برف
ارسال صمیمانه ترین تبریکهای من به شما
کریسمس مبارک.

همه چیز ممکن است،
امید باعث میشه همه چیز کارکنه،
عشق باعث میشه همه چیز زیباتر باشه،
امیدوارم هر سه رو داشته باشی برای کریسمس.
کریسمس مبارک!

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید عاشقانه ، پیامک عاشقانه دی ماه ۹۰


هرقدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم می ارزی

آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی . . .

.

.

.

خوب میدانم برای من کسی مثل تو نیست / خوب میدانم که روزی باز ناچارم به تو

میروم شاید دلت روزی گرفتارم شود / میروم اما گرفتارم ، گرفتارم به تو . . .

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید فصل زمستان 90

. * ./۰۰\. *.
. * (‘_’) * .
* . ( : ) . *
. *( : )* .

ببین چه آدم برفی نازی درست کردم !

با این که خیلی دوستش دارم ، مال تو !



برف نو! برف نو! سلام، سلام بنشین، خوش نشسته‌ای بر بام

پاکی آوردی ای امید سپید همه آلودگی‌ست این ایام

ادامه مطلب ...