اس ام اس خنده دار،استاتوس طنز جدید،جوک طنز جدید اسفند91

من هیچوقت بحث نمیکنم ؛ من فقط توضیح میدم که حق با منه !

.

.

.

تا حالا دقت کردین تو فیلم های ترسناک;
طرف میخواد فرار کنه هیچ وقت ماشینش روشن نمیشه ؟!
.

.

.

فندک چیست ؟
وسیله ای است برای روشن کردن سیگار که معمولا خراب نمیشود
بلکه توسط دوستی از دوست دیگر دودره میشود …

.

.

.

لوازم شخصی چیست ؟
وسایلی که متعلق به یک شخص می باشد
و تمام اعضای خانواده و فامیل وظیفه دارند از آن وسایل استفاده کنند ،
در غیره این صورت شخصی محسوب نمیشود !

.

.

.

.

ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ ﺭﺩﯾﻒ ﺍﻭﻝ ﮐﻼﺱ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﻫﻮﺷﻦ
ﻭﻟﯽ ﻓﻘﻂ ﺗﺎ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﻫﺎﯼ ﺭﺩﯾﻒ ﺁﺧﺮ ﻣﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﺭﻗﺎﺑﺖ ﻧﺒﺎﺷﻨﺪ !
روحیه ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺭﺩﯾﻒ ﺁﺧﺮﯼ ﻫﺎﯼ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ …  :)

.

.

.

.

من یه اخلاق خیلی خوبی دارم و اونم اینه که هیچوقت نظرمو به کسی تحمیل نمیکنم
ولی کسی که نظرش با من متفاوته خره …
تموم شد و رفت !  :|

.

.

.

.

سلامتی اونایی که منو به خاطر خودم میخوان … نه واسه پرایدم …!  :D

.

.

.

.

دیشب اومدم خونه میخواستم خودمو لوس کنم و به اصطلاح چـُسى بیام گفتم :
مامان هوا خیلى سرده ، گلوم درد میکنه فک کنم سرما خوردم …
مامانم : هیچ مرگیت نیست ، کمتر قلیون بکش خوب میشى !  :|

.

.

.

.

ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺟﺮ ﻣﯿﺪﯼ ﮐﻪ ﻓﻮﻕ ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ ﺑﮕﯿﺮﯼ ، “ﺩﮐﺘﺮﺍ” ﻣُﺪ ﻣﯿﺸﻪ ؟

.

.

.

.

تو این زمونه دو نفر همیشه تنهان :
دختری که آرایش بلد نیست و پسری که دروغ گفتن بلد نیست !  :|

.

.

.

.

داشتم کارت پایان خدمت بابامو میدیدم بهش میگم بابا واقعا قدت ۱۶۰ سانته ؟
میگه بچه مگه تو ۱۶۰ سانت دوره شاه رو میفهمی ؟  :|

.

.

.

.

بچه خواهرم سه سالشه ، شیطونی میکرده مامانش بهش گفته اینقد شیطونی نکن بسه !!
گفته اصن من میخوام تنها زندگی کنم …  :|

.

.

.

.

چهارشنبه کلاسام تموم شد وسایلامو از خوابگاه جمع کردم اومدم خونه …
امروز داداشم برگشته بهم میگه : حالا تا کی خونه ی ما آویزونی ؟

.

.

.

.

پیاله اى مشکوکم
لبریز از حرف هاى ریز و درشت
که مرگ و زندگى
من را به هم تعارف مى کنند..!

.

.

.

.

روانشناسه دیشب گفت جوری زندگی کنید که انگار روز آخر عمرتونه ،
امروز به حرفش گوش کردم و کل کلاسارو پیچوندم ! :D

.

.

.

.

یه بار ننم با عموم و زن عموم دعواش شده بود اومده بود خونه به بابام میگفت:
برادرت خودش خوبه ولی ترک تحصیل حرفای زنش قرار میگیره … خخخخخ  :D

.

.

.

.

دقت کردین یه وقتایی هم تا آماده میشی که نظرتو بگی،
یهو بحث عوض میشه و ضایع میشی ؟

.

.

.

.

اگه هدف زندگیتون این باشه که برید اونور آب واقعا آدمای اوسکلی هستید !
چون تا پاتون برسه اونور آب…
اینور آب میشه اونور آب و باز هم می خواید برید اونور آب !
خخخخخخخخ  :((

.

.

.

.

دقت کردین ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﺟﻮﻥ ﻣﯿﮑﯽ ﺗﺎ “ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ” ﺑﮕﯿﺮﯼ ، ﻓﻮق ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ ﻣُﺪ میشه ؛




برچسب ها: اس ام اس اسفند 91, اس ام اس جدید اسفند 91, اس ام اس خنده دار, اس ام اس خنده دار 91, اس ام اس طنز, اس ام اس طنز 91, اس ام اس طنز اسفند 91, استاتوس خنده دار, استاتوس طنز, استاتوس طنز جدید, اسمس طنز جدید 91, جوک جدید, جوک جدید اسفند 91, جک جدید باحال, نوسته های طنز, نوشته های طنز اسفند 91, نوشته های طنزاسفند 91

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام و خسته نباشید خیلی جالب و با حال بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد