اس ام اس عاشقانه جدید اردیبهشت 91

از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند با تو باید مثل باران حرف زد !
.

.

.

روزی که دلت پیش من بود گرو،دستان مرا سخت فشردی که نرو.
حالا که دلت به دیگری مایل شد،کفشهای مرا جفت نمودی که برو….؟!

ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامک و متن زیبا در مورد خداوند-sms با موضوع خداوند

آنهایی که به بیداری خداوند اعتماد دارند ، راحت تر می خوابند . . .

.

.

.

یک جمله زیبا از طرف خدا :

“قبل از خواب دیگران را ببخش  و من قبل از اینکه بیدار شوید ، شما را بخشیده ام” . . .

ادامه مطلب ...

sms love,اس ام اس و جملات عاشقانه نیمه دوم فروردین91


گفت مجنون گر همه روی زمین / هر زمان بر من کنندی آفرین
من نخواهم آفرین هیچ کس / مدح من دشنام لیلی باد و بس . . .
.

.

.

میگن دوره اربابی تموم شده !
پس تو اهل کدوم تباری که ما هنوز غلامتیم !؟

ادامه مطلب ...

اس ام اس دلتنگی تنهایی-مسج تنهایی-پیام کوتاه و پیامک تنهایی

تمام آرزوی من برایت این است…
(تنها نشوی)
.

.

.
قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست / غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست
وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی / بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست

ادامه مطلب ...

متن ها و دوبیتی ها و اس ام اس های عاشقانه فروردین 91

سلام بر آنان که لایق سلامند / یک رنگ و یکدل و یک مرامند

هم گلند هم گنجینه هم دوست / هرچه از وی تعریف کنی نیکوست . . .

.

.

.

دوبیتی های عاشقانه

برو ای خوب من، هم بغض دریا شو ، خداحافظ

برو با بی کسی هایت هم آوا شو ، خداحافظ

تو را با من نمی خواهم که "ما" معنا کنم دیگر

برو با یک "من" دیگر بمان "ما" شو، خداحافظ . . .


ادامه مطلب ...

داستان کوتاه-مرد جوانی که در آرزوی ازدواج با دختر کشاورز بود

مرد جوانی در آرزوی ازدواج با دختر کشاورزی بود
کشاورز گفت برو در آن قطعه زمین بایست. من سه گاو نر را آزاد می کنم اگر توانستی دم یکی از این گاو نرها را بگیری من دخترم را به تو خواهم داد.
مرد قبول کرد. در طویله اولی که بزرگترین بود باز شد . باور کردنی نبود بزرگترین و خشمگین ترین گاوی که در تمام عمرش دیده بود. گاو با سم به زمین می کوبید و به طرف مرد جوان حمله برد.

ادامه مطلب ...

اس ام اس های فلسفی و معنادار و حکیمانه فروردین1391

بغض هایت را برای خودت نگه دار

گاهی سبک نشوی ، سنگین تری . . .

.

.

.

ارزش پدر پس از مرگش معلوم میشود و ارزش نمک پس از تمام شدن . . .

(عبری)


ادامه مطلب ...

sms عاشقانه فروردین ۹۱, اس ام اس عاشقونه فروردین۹۱

نمیتوانم در خیالم ، روزی را ببینم که تو نیستی
من در کوچه ها آواره و سرگردان باشم
و هر کسی مرا ببیند از  من بپرسد در جستجوی کیستی؟
.

.

.
مثل او که در کنار ساحل دریا نشسته
به امواج دریا دل بسته
من هم نشسته ام در کنار ساحل قلب تو
و دل بستم به تو
دل بستم به امواج خروشان عشق تو

ادامه مطلب ...