اس ام اس تبریک عید نوروز 1389


زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی

از این باد از مدد خواهی، چراغ دل بر افروزی
نوروز مبارک
------------

نوروز شعر بی غلطی است که پایان رویاهای ناتمام را تفسیر می کند.
------------

لحظه ای که سال تحویل میشه ... تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند میزنی ... کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبای سرخت بمونه... سال نو مبارک گلم
------------

نوروز پیامبر مهر است که مرا وامی دارد تنها به خاطر تو دوست داشتن را یاد بگیرم.
------------

کارگردانی است نوروز که می گوید نور ..صدا...حرکت و من برای به دست اوردنت همه نقشهای عالم را بازی می کنم.
------------

سلامت
سعادت
سیادت
سُرور
سَروری
سبزی
و سَرزندگی
هفت سین سفره ی زندگیتان باد
------------

ادامه مطلب ...

سخنان آموزنده از دکتر شریعتی

با همه چیز درآمیز و با هیچ چیز آمیخته مشو

دکتر شریعتی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 که در انزوا پاک ماندن نه سخت است و نه با ارزش

نفرین ها و آفرین ها بی ثمر است

دکتر شریعتی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 اگر تمامی خلق گرگهای هار شوند

 و از آسمان هول و کینه بر سرم بارد

 تو مهربان جاودان آسیب نا پذیر من هستی

 ای پناهگاه ابدی

 تو می توانی جانشین همه بی پناهی ها شوی

دکتر شریعتی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر نمیتوانی خدمت کنی ..برو تا لااقل خیانت نکنی

.

.

.

بمان تا کاری کنی ...کاری نکن بمانی

دکتر شریعتی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در دشمنی دورنگی نیست. کاش دوستان هم در موقع خود چون دشمنان بی ریا بودند.

دکتر شریعتی




ادامه مطلب ...

داستانک-اشتباهی

سلام عزیزم، من بابا هستم ... مامانی نزدیک تلفن است؟
نه بابا. او با عمو فرانک طبقه بالا است.
« مکث کوتاه»....
بابا گفت: اما عزیزم تو که عمو فرانک نداری!
چرا دارم الان هم با مامان طبقه بالا است.
بابا گفت: ببین عزیزم بیا یه بازی کنیم. گوشی را بگذار بعد برو در اتاق خواب را بزن و به مامان بگو بابا خونه است.
- باشه بابایی
.چند دقیقه بعد دختر کوچولو برگشت

-بابا همین کاری که گفتی کردم.
- خوب بعدش چی شد؟
- مامان از روی تخت پرید پایین و با جیغ و داد این طرف و اون طرف می دوید که یکدفعه قالیچه از زیر پاش در رفت و از پله ها افتاد پایین. الان هم هیچ تکونی نمیخوره.
- آخ آخ عزیزم ببخشید.

عمو فرانک چی شد؟
- عمو فرانک از پنجره پرید تو استخر ... اما یادش رفته بود که تو بخاطر زمستون آب استخر را خالی کرده بودی، محکم خورد کف استخر و اون هم الان تکون نمیخوره.
مکث طولانی.....
بابا پرسید: استخر؟؟ ببینم اونجا شماره 703-597 است؟
- نه!!!

اس ام اس فلسفی و جملات زیبا

هر چه هست برای مصلحتی است...و هر که هست به خاطر منفعتی است.

و هیچ چیزبه<<خودش>>نمی ارزد

دکتر شریعتی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر روزی تهدیدت کردن بدان در برابرت ناتوانند..

اگر روزی خیانت دیدی بدان قیمتت بالاست..

اگر روزی ترکت کردن بدان لیاقت با تو بودن را نداشته اند..

دکتر شریعتی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

مذهب شوخی سنگینی با من کرد .سالها مذهبی بودم بی آنکه خدایی داشته باشم.........

 

دکتر شریعتی


ادامه مطلب ...

سوال طنز که میتوانید از دوست دختر یا نامزد خود بپرسید !

به دلایل مختلف ، خیلی از پسرها همیشه به دنبال این هستند که در اولین ملاقات خود ، پشت سرهم سوألهایی از دوست دختر خود بپرسند ، شما چطور ؟ دلایلتان چیست ؟

* شاید می خواهید روز ولنتاین بهتری را تدارک ببینید ؟
* یا اینکه با او خودمانی تر بشوید؟
* شاید هم اولین بار است و هول شده اید و نمی دانید چطور سر صحبت را باز کنید ؟

در اینجا به 100 سوأل که می توانید شما را از آن حالت یخ بودن درآورد و وادار به صحبت کند ، اشاره کرده ایم ، آنها را یکبار بخوانید و بعد نظر دهید ، موافقید؟!


ادامه مطلب ...

اس ام اس تبریک عید نوروز 89 (سری دوم)

´¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
….hapyy new year….
…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
¸.•*´¨`*•. ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هیچ عیدی برایم ارزشمند تر از  حضورتو  نیست.

عیدی ما یادت نره

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شیشه می شکند و زندگی می گذرد.

نوروز می اید تا به ما بگوید تنها محبت ماندنی است

پس دوستت دارم چه شیشه باشم چه اسیر سرنوشت

نوروز ۸۹ مبارک


ادامه مطلب ...

اس ام اس تبریک عید نوروز 89 ( سری اول )

سعادت ، سخاوت ، سربلندی ، سروری ، سلامتی ، و سرور

که بهترین هفت سین زندگی است را برای شما دوست عزیز آرزومندم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به علت نبود چرت و پرت از هم اکنون سال نو را به شما تبریک میگوئیم !

از طرف انجمن اس ام اس باز ها !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نرم نرمک میرسد اینک بهار ، خوش به حال روزگار ، خوش به حال چشمه ها و دشت ها

خوش به حال دانه ها و سبزه ها ، خوش به حال غنچه های نیمه باز . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خواستم برات سبزه عید بفرستم گفتم شاید طاقت نیاری و تا عید بخوریش !!!
ادامه مطلب ...

مجله sMs -اس ام اس عاشقانه


اگر یه روز چشات پر اشک شد و نیاز به شونه کسی داشتی اصلا روی من حساب نکن چون شونه مثل مسواک یه وسیله شخصیه



مگو اگر بار گران بودیم و رفتیم...
مگو اگر نامهربان بودیم و رفتیم...
بگو با دیگران بودیم و رفتیم...



یک نصیحت: مواظب خودت باش!
یک خواهش: اصلاً عوض نشو!
یک آرزو: فراموشم نکن!
یک دروغ: تورو دوست ‏ندارم!!،
یک حقیقت: دلم برات تنگ شده



خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش ؛ یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه


زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم
اما گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم.....تو
نیز به من آموختی چگونه دوست بدارم

اما به من نیاموختی که چگونه تو رو فراموش کنم