اس ام اس عاشقی و جدایی آذرماه

سعی کن تنها باشی زیرا تنها بدنیا امدی و تنها از دنیا خواهی رفت.


********

ازم پرسید :من مال توام؟ گفتم:آره!مال خود خودتم. هر کاری دلت می خواد باهام بکن. گفت :هر کاری؟ گفتم:آره. ............ تنهام گذاشت و رفت


********

تو بگو وقتی خواب بودم چه کسی مداد رنگیشُ برداشت و فاصله ها رو پٌررنگ کرد ؟؟

ادامه مطلب ...

قشنگترین اس ام اس های عاشقانه آبان ماه

نسبت به تو حس کور میـلی دارم / دور و بـــــــر خود هـــزار لیـلی دارم

من نــاز نمی خرم شما هم نفروش / چون عاشق کشته مرده خیلی دارم . . .

.

.

.

مــــارا نکشان به سوی لبهای خودت / بر گـــــرد برو بخواب در جـــــای خودت

می خواهی اگر ببوسمت حرفی نیست / امـــــا همه ی عــواقبش پــــای خودت . . .

.

.

.

از بس که درون سـیـنـ ـه تنهـا مـــانده / در مـــانده ا م از دست دل وا مـانده

در داخل سیـ ـنـ ه درد شیرینی هست / آیــــا دل من پیش شمـا جـا مــانده !؟

ادامه مطلب ...

آفلاین های عاشقانه و جملات زیبا و عاشقانه امروز



باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است که می گویم: من تنها نیستم, تنها منتظرم





 چرا؟...عقربه‌های ساعت ... هرچه می دوند !.. به لحظه ی دیدارت نمی رسند...؟!!





اگر زنده ماندم در دادگاه شهادت خواهم داد

این لکه سرخ روی پیرهنم از گلوله نیست،

تو در دلم انار دانه کرده‌ای.


ادامه مطلب ...

جدید ترین و زیباترین اس ام اس های عاشقانه

همیشه رفتن بهترین نیست / گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست / چه قهر باشیم چه آشتی اصل درست این است / که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند

 

بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روج بی قرار من تو اظطراب میدهی / دلم پر از گلایه ها تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ای مکن

 

 باید آهسته نوشت، با دلی خسته نوشت، گرم و پر رنگ نوشت، روی هر سنگ نوشت تا بدانند همه که اگر دوست نباشد، دل نیست
 


ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه جدید آبان ماه۸۹


یکریز به گوش پنجره پچ پچ کرد / چک چک ، چک چک … چکار با پنجره داشت  . . .





یه بوسه یه حقه عاشقانه‌ست برای وقتی که کلمات در بیان احساسات عاجز است . می‌بوسمت!



سکوت مقدس عشق را میستایم بر لبهای بسته اش بوسه میزنم شاید مرحمی باشد برای


فریاد در گلو مانده ام سکوت میکنم ، صبر میکنم  و همین است که مرا هر روز به عشق مجنون تر میکند




ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه غمگین و دل شکسته آبان ماه

لنگر عشق زدم بردل طوفانی تو/تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو



یادها رفتند و ما هم میرویم از یادها....کی پر کاهی بماند در میان بادها




تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است  باش فردا که دلت با دگران است  . . .




عشق یعنی یک استخوان و یک پلاک / سال ها تنهای تنها زیر خاک




ادامه مطلب ...