sms ولنتاین91-اس ام اس تبریک ولنتاین جدید 2013

بیایید جهان
دریا برای شما مناسب است، و امواج برای من هستند.
آسمان برای شما مناسب است، و ستاره ها برای من هستند.
خورشید برای شما مناسب است، و نور است برای من.
همه چیز برای شما مناسب است، و شما برای من هستند.
روز ولنتاین مبارک به تو عشق من …

.

.

.

.
می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی
اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک


.

.

.

 آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت ، عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت . روز ولنتاین مبارک

.

.

.

.

عشقی که تنها با یک نگاه آغاز میشود ،
با شناخت سست و سست تر میشود
ولی عشقی که با شناخت آغاز میشود با هر نگاهی عمیق و عمیق تر میشود . . .

.

.

.

.

شیرین خرس عروسکی،
به همسر شیرین من،
وقایع شیرین،
فقط برای گفتن،
روز مبارک تدی خرس ۲۰۱۳ …

.

.

.

.

اینجا قلب من است،
این مال توست، پس آن را،
درمان آن را به آرامی،
لطفا می توانم آن را شکستن نیست،
پر از عشق است که خوب و درست است،
پس نگه دارید لطفا آن را همیشه به شما نزدیک است.
روز ولنتاین مبارک ۲۰۱۳ …

.

.

.

.

من برای شما آرزوی ولنتاین من بود
اگرچه ممکن است شما،
و من در جهل من،
صحبت به درهای بسته.
من هیچ اگاهی از قلب خود را،
اشاره آنچه که شما ممکن است بگویید؛
اما زمانی که من فکر می کنم از خورشید
نه تنها از بین برود.
ولنتاین مبارک عزیز من …

.

.

.

.

 تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است
که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و
گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید
و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند

.

.

.

.

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق ، مرا در خود کشیدی برمودای من !!! (ولنتاین مبارک

.

.

.

.
 ای عزیز من ولنتاین
چه زندگی است؟
زندگی عشق است.
چه دوست داری؟
عشق بوسیدن.
چه بوسیدن؟
بیا اینجا و من به شما نشان می دهد …

.

.

.

.

میدونی ولنتاین یعنی چی ؟ یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

.

.

.

.
هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت….هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت….پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت…

.

.

.

.

نمیگم دوستت دارم ، نمیگم عاشقتم ، میگم دیوونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیوونست . . .
(روز ولنتاینت مبارک عزیزم)))
.

.

.

.

آری دوستی دو نیمه دارد
نیمی از آن عشقی است که دل تو را بیقرار کرده است
و نیمی دیگر آن محبتی است که در دل من می تپد
ولنتاین مبارک

.

.

.

.

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق ، مرا در خود کشیدی برمودای من !!! (ولنتاین مبارک)
.

.

.

.

هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت….
هیچ ادایی جای اون نازواداتو نگرفت…
پیش هر نقاشی رفتم تورو نقاشی کنه،
روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت .
ولنتاین مبارک

.

.

.

.

·.¸(`’·.¸*¤*¸.·’´)¸.·
».·º`·.LOVE.·´º·.«
.·’(¸.·’´*¤*`’·.¸)`’·.·.¸(`’·.¸*¤*¸.·’´)¸.·
».·º`·. YOU.·´º·.«
.·’(¸.·’´*¤*`’·.¸)`’·.·.¸(`’·.¸*¤*¸.·’´)¸.·
».·º`· .FOR.·´º·.«
.·’(¸.·’´*¤*`’·.¸)`’·.·.¸(`’·.¸*¤*¸.·’´)¸.·
».·º`· .EVER.·´º·.«
.·’(¸.·’´*¤*`’·.¸)`’·.

.

.

.

.
ولنتاین مبارک ، همراه یک بغل گل رز ، یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش

.

.

.

.

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه . ولنتاین مبارک باشه عزیزم
.

.

.

.

با تو از خاطره ها سرشارم.
با تو تا آخر شب بیدارم .
عشق من دست تو یعنی خورشید.
گرمی دست تو را کم دارم . . .

.

.

.

.

در بسیاری از مواقع
من فکر کردم من می خواهم هرگز
پیدا کردن کسی به من عشق
راه من نیاز به
را دوست داشتم، سپس
شما در زندگی من بود
و
به من نشان داد
چه عشق حقیقی
واقعا
روز ولنتاین مبارک ۲۰۱۳ …

.

.

.

.

مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان
هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم

بی بهانه دوستت دارم





برچسبها: اس ام اس تبریک ولنتاین 91, اس ام اس روز 26 بهمن, اس ام اس روز عشق, اس ام اس روز عشق 91, اس ام اس روز ولنتاین 91, اس ام اس عاشقانه ولنتاین, اس ام اس ولنتاین, اس ام اس ولنتاین 2013, اس ام اس ولنتاین 91, اسمس تبریک ولنتاین, تبریک ولنتاین 91, جملات تبریک ولنتاین 91, پیامک تبریک ولنتاین 91, پیامک ولنتاین 91

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد