اس ام اس های عاشقانه و جدید اول شهریور،smsعاشقانه شهریورماه

من و این داغ در تکرار مانده / من و این عشق بیدار مانده ،

مپرس از من چرا دلتنگ هستم / دلم بین در و دیوار مانده . . .

.


.

چه بسیار نگاه ها در جهان سرگردانند که در چشمی جای گیرند

و چه بسیار فریادهایی که بر سنگ خاموش بوسه می زنند . . .

.


.

گر تو را با ما تعلق نیست ، مارا شوق هست

گر تو را بی ما صبوری هست ، ما را تاب نیست . . .

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدایی،اس ام اس تنهایی،اس ام اس دل شکسته،اس ام اس غمگین

راندی زبرت مرا و خوارم کردی
از درگه خویش برکنارم کردی
چون برگ گلی که درکف باد افتد
بازیچه دست روزگارم کردی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو رفیق نیمه راهی به خدا غرق گناهی

دیگه چاره ای ندارم می دونم در اشتباهی

تو دلم جائی نداری تو محبتی نداشتی

منو از ریشه سوزوندی دلمو تنها گذاشتی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چنان دل کندم از دنیا که شکلم شکل تنهایی ببین مرگ مرا در من که مرگ من تماشایی است مرا در اوج می خواستی تماشا کن ...... تماشا کن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
مطمئن باش و برو
ضربه ات کاری بود
دل من سخت شکست
و چه زشت به من و سادگی ام خندیدی
به من و عشقی پاک
که پر از یاد تو بود
و خیالم می گفت
تا ابد مال تو بود
تو برو. برو تا راحت تر
تکه های دل خود را آرام سر هم بند زنم

 

ادامه مطلب ...

قشنگترین اس ام اس های عاشقانه89

انگشتت را
هرجای نقشه خواستی بگذار
فرقی نمی کند
...تنهایی من
عمیق ترین جای جهان است
و انگشتان تو هیچ وقت
به عمق فاجعه پی نخواهند برد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


امروز دلم سراغ تو رو گرفت


 گفتم ببین گوشه آسمان ماه را


چه تنهاست!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مرا چه باک ز باران
که گیسوان تو چتری گشوده اند
مرا چه باک ز مرگ
که بوسه های تو پیغام های قیامند
بدرودهای تو
تکرارهای سلامند



 
 


ادامه مطلب ...

اس ام اس شب قدر و شهادت حضرت علی(ع)

بنگر به مرتضی که در این ماه روزه را ، با بوسه از لب پسر افطار می کند . . .

.

.

.

در امشب که سالگرد ۱۰۵۵ مین سال تاسیس مسجد جمکران است، کنار حرم آن حضرت

دعا گویم.  شبهای احیاء یادت نره ما رو دعا کنی . . .

.

.

.

تشنه ام این رمضان تشنه تر از هر رمضانی / شب قدر آمده تا قدر دل خویش بدانی

لیله القدر عزیزی است بیا دل بتکانیم / سهم ما چیست از این روز همین خانه تکانی . . .

.

.

.

خبر آوردند که امشب از هزار شب بهتر است و یک اتفاق ویژه می افتد و آن اینکه

امشب دست ملکوت به طرف زمین کشیده می شود . . .


ادامه مطلب ...

پیامک فلسفی و عرفانی شهریورماه89

در دعا کردن باید مانند مثل کودکی باشی که شب را به راحتی

می خوابد ، چون اطمینان دارد که صبح ، چیزی را که از پدرش

خواسته آماده است . . . (اسکوال شین )




بهتر است دهان خود را ببندید و ابله به نظر برسید ،

تا اینکه آنرا باز کنید و همه تردید ها را از میان بردارید . . .




با گرگ ها که زندگی میکنی زوزه کشیدن را بیاموز . . .




مالکیت آسمان را به نام کسانی نوشته اند که به زمین دل نبسته اند . . .





مهم نیست که چند بهار زندگی میکنیم ، مهم اینه که بهاری زندگی کنیم . . .




تو ویترین زندگی به عروسکی نگاه نکن که مال تو نیست ، چون

اون فقط وسوسه ات میکنه  تا اونی رو که داری از دست بدی . . .




دل که رنجد از کسی ، خرسند کردن مشکل است ،

شیشه بشکسته را پیوند زدن مشکل است . . .



ادامه مطلب ...

اس ام اس عشق و عاشقی جذیذ شهریورماه

ای که یادت بهترین مفهوم بیداریست / عطر یادت تا ابد در خاطرم جاریست .
 



دلم اعدام عشق است به دار قلب خاموشت / بدان تا لحظه ی مردن نخواهم کرد فراموشت .
 



اگه عشقم حقیره ، اگه جسمم کویره ، اگه همیشه تنهام ، اگه خالیه دستام ، برای تو عاشق ترین عاشق دنیام .
 



با یاد چشمهای تو خوب است خواب من / از ابرها کناره بگیر آفتاب من / چشم تو را کجای جهان جستجو کنم / پایان بده به تب و تاب بی حساب من .
 



میان چشم تو ییلاق کردم / در عشق تو خودم را چاق کردم / از این پس بی تو مفهومی ندارم / دلم را بر دلت سنجاق کردم .
 


ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقونه جدید شهریورماه

در مسلک ما معنی پرواز چنین است / با بال شکسته به هوای تو پریدن .
 



گفته بودم گر بیایی مقدمت را گل فشانم ، گل چه قابل مهربانم ، چشم هایم فرش راهت .
 



چه کردی با دل من نازنینم / که هر شام و سحر اندوهگینم / مرا دعوت بکن در باغ چشمت / که از باغ دلت چند گل بچینم .
 



از شرکت فرش مزاحمتون میشم ، میشه دلمو زیر پاتون فرش کنم تا هیچ جا جز دل من پاتونو نزارین !
 



تو رفتی چشم من غمبار تو بود / هنوز تشنه ی دیدار تو بود / من از دستت نمی رنجم این قدر / اگر برگشتنی در کار تو بود .
 



هنوز دلخوشی ذهن خسته ام این است که در خیالم بی خیال من نشوی .
 

ادامه مطلب ...

اس ام اس های عاشقانه و عشقولانه جدید امروز

آری دوستی دو نیمه دارد، نیمی از آن عشقی است که دل تو را بیقرار کرده و نیمی دیگر آن محبتی است که در دل من میتپد

 

دوری جستن از انسانهایی که دوستشان میداریم بی فایده است، زمان به ما نشان خواهد داد که جایگزینی برای آنها نخواهیم داشت

 

هر گاه احساس کردی که گناه کسی آنقدر بزرگ است که نمیتوانی او را ببخشی، بدان اشکال از کوچکی قلب توست نه در بزرگی گناه او

 

یه روز یکی دنیای تو میشه، یه روز تو دنیای یکی دیگه میشی، یه روز دنیای تو مال یکی دیگه مشه، یه روزم بدون اینکه بفهمی دنیای یکی دیگه میشی

 

من به یادت حساب باز میکنم، شکل ماهت را در آن پس انداز میکنم

 


ادامه مطلب ...