اس ام اس های عارفانه و عاشقانه و رمانتیک

بهای دوست نه به زیبایی اوست نه به دارایی اوست، تنها به وفای اوست


 


هیچ دانی که در این خلوت بیرنگ سکوت اگر از یاد تو یادی نکنم میمیرم


 


باد باشی خاکتم، درخت باشی برگتم، دریا باشی آبتم، هر جا باشی به یادتم

ادامه مطلب ...

اس ام اس و جوک سرکاری و خنده دار جدید

از اداره کشاورزی مزاحمت میشم لطفا به محبتی که تو دلم کاشتی رسیدگی کنید !

با تشکر !

.

.

امروز روز جهانی “فضولیه”

۱ سوال که ته دلت مونده ازم بپرس قول میدم جواب بدم !

.

.

سلام خوبی !؟

یه زحمت بکش برام ، هروقت از جلوی آینه رد شدی ، دوست منم ببوس !


ادامه مطلب ...

اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک جدید-اس ام اس احساسی

در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد، در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابریست، همیشه دلتنگ توام

 

متاسفم دیگه امیدی نیست! افتادی تو معدن دلم حتی تموم تیمهای نجات دنیا هم بیان عمرا بتونن بیارنت بیرون!!!

 

موجی از عشق رو به ساحل دلت میفرستم تا بدانی فراموش نشدنی هستی

 

یک آسمون گل قشنگ تقدیم یک نگاه تو، این دل تنهای غریب فدای روی ماه تو

 


ادامه مطلب ...

اس ام اس روانشناسی-جملات پندآموز بزرگان

کوههای عظیم پر از چشمه اند و قلب های بزرگ پر از اشک.

ژوزف روو





پر باز کن... پرواز کن تا اوج، تا عشق، تا خدا...

می دانم که می رسی.. در طالع تو نیک بختی است پس نهراس پرواز کن...





برای اشتباه کردن انسان باشید

و برای بخشیدن خدا




ادامه مطلب ...

اس ام اس تنهایی و نامردی-عاشقانه

کسی هرگز نمیداند چه سازی میزند فردا / چه می دانی تو از دیروز چه می دانم  من از فردا / همین یک لحظه را دریاب که فردا میشوی تنها

 

تنهایی ما غمگین است / درد دوری به دلم سنگین است / یاد ایام گذشته به دلم / زنده باد که چقدر رنگین است

 

درویش کوچه های تنهاییم، کاسه ی گدایی مرا سکه ی نگاه تو کافیست

 



ادامه مطلب ...