اس ام اس و یپام کوتاه های عاشقانه و احساسی تیرماه91

پر است خلوتم از یاد عاشقانه ی او / گرفته باز دل کوچکم بهانه ی او
نسیم رهگذر این بار هم نیاورده / به دست قاصدکی نامه با نشانه ی او


.

.

.


هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم
ببین این دیوار لامروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد
خوش به حال تو که خودت را راحت کردی
یک خط کشیدی تنها ، آن هم روی من
ادامه مطلب ...

اس ام اس تبریک مبعث حضرت رسول ۹۱-پیامک تبریک عید مبعث 91

بعثت، امید انسان به فردایی روشن است.
بعثت، نشانه مهرورزی خدا با خاکیان و باران رحمت بی‌‌حد او بر زمینیان است.
بعثت پیامبر اکرم(ص) مبارک باد

.

.

.

وحی شد بر مصطفی برخیز، اقرأ باسم ربّک / ای حبیب من ز جا برخیز، اقرأ باسم ربّک
تیره شد رخسار گیتی، خیره شد دیو تباهی  / چیره شد جهل عِما برخیز، اقرأ باسم ربّک

ادامه مطلب ...

اس ام اس و سخنان ناب دکتر شریعتی-جملاتی زیبا از دکتر شریعتی

می خواستم زندگی کنم ، راهم رابستند

ستایش کردم ، گفتند خرافات است

عاشق شدم ، گفتند دروغ است
گریستم ، گفتند بهانه است
خندیدم ، گفتند دیوانه است
دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم !


.

.

.

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم که سالها به اجبار خواهیم خفت   

ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری خرداد 91-اس ام اس جوک خرداد1391

اعتراف میکنم اولین روزی که رفتم دانشگاه نیم ساعت تو حیاط نشسته بودم تا زنگ رو بزنن برم سر کلاس!

.

.

.

ازمن حــرکــت … از خدا چاله چوله … دست انداز … پیـچ خطـرناک … واحتمال ریزش کوه !!

ادامه مطلب ...

sms های عاشقانه-جدیدترین اس ام اس های زیبای عاشقانه خرداد91

من آن ابرم که بارانش تو هستی / همان یوسف که کنعانش تو هستی / مسافر میشوم تا آخر عمر / در آن راهی که پایانش تو هستی .
.

.

.


همیشه با غمت من در ستیزم / به این خاطر همیشه اشک میریزم / روی هر برگ گلی این را نوشتم / تویی امید من تنها ، عزیزم .



ادامه مطلب ...

داستان کوتاه-حمام رفتن بهلول

روزی بهلول به حمام رفت ولی خدمه حمام به او بی اعتنایی نمودند و آن قسم که دلخواه بهلول


بود او را کیسه ننمودند. با این حال وقت خروج از حمام بهلول ده دینار که همراه داشت را به استاد


حمام داد و کارگران چون این بذل و بخشش را دیدند همگی پشیمان شدند که چرا نسبت
 
 به او بی اعتنایی کردند.


ادامه مطلب ...

شعر زیبا در مورد پدران از دست رفته-از پروین اعتصامی

سلامتی اون پدری که شادی شو با زن و بچش تقسیم میکنه اما غصه شو با
سیگار و دود سیگارش . . .



پدر آن تیشه که بر خاک تو زد دست اجل

تیشه ای بود که شد باعث ویرانی من



یوسفت نام نهادند و به گرگت دادند
مرگ گرگ تو شد ای یوسف کنعان من



مه گردون ادب بودی و در خاک شدی
خاک زندان تو گشت ای مه زندانی من


ادامه مطلب ...

اس ام اس رفاقتی جدید|smsهای مرامی و رفاقتی خرداد91

سرخوش آن لحظه که از دوست سلامی برسد ... بی خبر باشی و از دوست پیامی برسد

.

.

.


پیامت زیبا ، مرامت بی همتا ، دوستیمون پا برجا ، به یادتم همه جا..!

ادامه مطلب ...