sms شکایت متن بی وفایی و شکایت اس ام اس گله کردن

زندگی بازی گرفتن دیگران نیست
که روزی عاشقش باشی و روزی قاتلش . . .

.

.

.

بیچاره دلم
با دیدنت باز هم لرزید
نمیدانست تو همان بی وفای دیروزی
بیچاره دل است
عقل ندارد

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 92, اس ام اس لاو, پیامک عاشقانه جدید

میان ماندن و نماندن تنها یک حرف ساده بود
از قول من به باران بی امان بگو :
دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد . . .

.

.

.

همه گفتند:
بخشش از بزرگان است
من بخشیدم و هیچ کس نگفت
چقدر بزرگ شدى
همه گفتند:
بلد نبودى حقت را بگیرى . . .

ادامه مطلب ...

اس ام اس مخصوص تبریک تولد92

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.
تولدت مبارک
.

.

.
اس ام اس تولد پیامک تولد جمله زیبا برای تولد تولدت مبارک شعر برای تولد
زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم تولدت مبارک.

ادامه مطلب ...

اس ام اس و جملات سنگین به سلامتی92

به سلامتی همه اونایی که دوسشون داریم و نمیدونن، دوسمون دارن و نمیدونیم!

.


.

.

به سلامتی دیوار، نه به خاطر بلندیش واسه اینکه هیچوقت پشت آدمو خالی نمیکنه!

ادامه مطلب ...

اس ام اس و متن جدید شب بخیر92

ای گل سرخ پاییزم شبت به خیر عزیزم بوسه به پات میریزم شبت به خیر عزیزم
وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من عشقو به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

.


.

.


لالایی لا لا بخواب ای گل نازم که واسه چشای تو قصه می سازم
لالایی لا لا بخواب ای گل سوسن همه فرشته ها روتو می بوسن
ادامه مطلب ...

اس ام اس گفتن دوستت دارم-پیامک دوستت دارم تا ابد

دوستت دارم تا ابد
زیباست یادت ….
ببین اگر خودت بودی چه غوغایی می کردی!!

.


.

.

من ازت چیز زیادی نمیخوام / خیلی ساده با دلت کنار میام
مثل آسمونو اون ستاره هاش / به تو وابسته شدم , یواش یواش

ادامه مطلب ...

جملات فلسفی کمیاب و قصار از پروفسور حسابی

عشق، به وجود آورنده اعمال زیباست.پروفسور حسابی

.


.

.
هنر، با احساسات آدمی بازی می کند.پروفسور حسابی

ادامه مطلب ...

سری جدید جملات و اس ام اس ها بسیار زیبای تنهایی اردیبهشت92

کـاش به خودمان قــول بدهیــم
وقتی عاشق شویــم که ” آماده ایم “

نــه وقتی کــه ” تنهــائیـم”

.


.

.

تنهایى راه رفتن سخت نیست … !
ولى وقتى ما این همه راهو با هم رفتیم ،
تنهایى برگشتن خیلى سخته …

ادامه مطلب ...