اس ام اس مذهبی-sms های جدید مذهبی در مورد خداوند متعال

خدا را از دلت احساس کن و قدم هایت را محکمتر از همیشه بردار چرا که وقتی ایمان شکست میخورد ترس پیروزی اش را در وجودت جشن میگیرد


 


گاهی وقتا از نردبان بالا میرویم تا دست های خدا را بگیریم غافل از اینکه خدا پایین ایستاده و نردبان را محکم گرفته که ما نیفتیم
ادامه مطلب ...

اس ام اس دوستانه و رفاقتی اسفند 1390

هرقدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم می ارزی
آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی





یه تکیه گاهی واسه این دل من / یه وقت نری جدا نشی تو از من

رفیق نیمه راه دل نباشی /چه سوتو کوره اگه تو نباشی

ادامه مطلب ...

زیباترین و جدیدترین اس ام اس ها درباره ی تنهایی در اسفند ۹۰

قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست / غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست
وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی / بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست





نیمکت با هم بودنمان تنهاست

من دل نشستن ندارم
تو دلیل نشستن باش !


ادامه مطلب ...

جدید ترین سری اس ام اس های عاشقانه- پیامک عاشقانه اسفند ۹۰

میشه پروانه بود و به هر گلی نشست
اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست . . .





واقعیت است جاذبه تو

از بس جذابی
می خواهم تو را به نیوتن ثابت کنم . . . !
ادامه مطلب ...

جملا زیبا و عاشقانه، عاشقانه ها، عشق،زیباترین جملات عاشقانه

میگذرد روزی این شبهای دلتنگی ، میگذرد روزی این فاصله و دوری، میگذرد روزهای بی قراری و انتظار ، میرسد همان روزی که به خاطرش گذراندیم فصلها را بی بهار ، و از ترس اینکه بهم نرسیم شب تا صبح را اشک میریختیم





تا عشق تو آمد در قلبم، تو رفتی ، تا آمدم بگویم نرو ،رفته بودی ، تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم


 

 

این من هستم که وفادار خواهم ماند ، این تو هستی که تنها بی وفایی از تو جا خواهد ماند!

ادامه مطلب ...

سخن بزرگان، سخنان انرژی بخش، سخنان زیبا، سخنان مشاهیر

عیار واقعی بودن تصمیم ان است که دست به عمل بزنیم>>> انتونی رابینز

 



اجازه نده ترس تو را فلج سازد>>>مارک فیشر

 



افرادی که از ریسک کردن میترسند به جایی نمیرسند>>>مارک فیشر



ادامه مطلب ...

اس ام اس برای 22 بهمن-اس ام اس تبریک 22 بهمن-* پیامک 22 بهمن

بیست و دوی بهمن که حیات وطن است

خود روح خدایی است که در جان و تن است

ما زنده به آنیم و از آن یاد کنیم

یوم الهی که یادگار از آن ماه بهمن است

یوم الله۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل را تبریک می گویم . . .

 



بهمن آمد فجر پیروزی رسید / گاه شادی و ستم سوزی رسید

بهمن و روئیدن گل در کنار / پس زدن از روی کشور هر غبار . . .




ادامه مطلب ...

اس ام اس جکهای جدید بهمن 90

نصیحت یه شوهر به زنش:
هر وقت یه سوسک تو دستشویی دیدی با دمپایی فورا نکوب رو سرش…
بی توجه از بغلش رد شو… این کار از صدتا فحش براش بدتره




هیچ لذتی بالاتر از این نیس که یه تیکه از سرعت گیر کنده شده باشه و آدم بتونه ۲تا چرخش ماشینشو از اونجا رد کنه .. خدایا این لذتارو از ما نگیر!!!

ادامه مطلب ...