اس ام اس احساسی،اس ام اس ابراز احساسات

وقتی دل تنها کالایست که خدا شکسته ی آن را میخرد، پس چرا من به دست کسی که دلم را شکسته بوسه نزنم؟

 

نه گل خواهد ز بوستان ها جدایی، نه دل دارد خیال بی وفایی، ولی چرخش چرخ ستمگر زند بر هم رسوم آشنایی

 

غم خانه عشق تو به رضوان ندهم، یک خار تو را به صد گلستان ندهم، تو معدن عشق آرزوهای من، ن کفر تو را به گنج ایمان ندهم

 

یک شب از عمرم صفحاتی خواندم، چون به نام تو رسیدم لحظاتی ماندم، همه دفتر عمرم ورقی بیش نبود، همه تکرار تمنای تو بود

 


ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامک ولادت امام رضا(ع)


میلاد شمس الشموس، خسرو اقلیم طوس، شاه انیس النفوس،

برشما و خانواده ی گرامیتان، تبریک و تهنیت.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


السلام ای حضرت سلطان عشق

یا علی موسی الرضا ای جان عشق

السلام ای بهر عاشق سرنوشت

السلام ای تربتت باغ بهشت



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میلاد عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد،نگین درخشان وطن، السلطان ابا الحسن، حضرت رضا(ع) مبارک باد


ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی جدید مهرماه۸۹

گاهی خدا درها رو میبنده و پنجره ها رو قفل می کنه

زیباست اگه فکر کنی شاید بیرون

طوفانه و خدا میخواد از تو محافظت کنه . . .

.

.


زبان تا در دهان باشد زبان است / اگر یک نقطه افزون شود زیان است . . .

.


.

وقتی به آفتاب پشت می کنی، چیزی جز سایه خودت نمی بینی .

.

.
.
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقونه جدید امروز

تاج من بر سرم نیست، تاج من در قلب من جای دارد، تاجی که به ندرت پادشاهی از آن بهره داده اند، تاج من، عشق توست که بر دل دارم

 

تو را دوست دارم مثل عبادتم، تو را دوست دارم مثل سعادتم، تو را دوست دارم تا آخرین نفس

 

گفتی که دنیا پر از غم دوست داری / پس مطمین هستم مرا هم دوست داری / گفتی نمیخواهی ببارم عشق / اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری

 

زندگی زندون عشقه ما به اون دل باختیم / خوبی هاشو ما ندیدیم با بدیهاش ساختیم
 

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه و عارفانه مهرماه89

بی تو آغاز میکنم من روزهای زرد را، اشک و آه و ناله ها و درد را، مینویسم بی تو بودن های من پایانم است، بی تو حامل میشوم اندوه و اشک سرد را

 

دلم با عشق تو عاشق شد، تمام لحظه هایم بهترین شد، ولی بی مهریت کار دلم ساخت، دل تنهای من تنهاترین شد

 

چنان عاشق چنان دیوانه حالم، که میخواهم از تو از دل بنالم، هنوزم با همین دیوونه حالیم، یه رنگ صادقم صافم زلالم

 

دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ، دوستی تلفیق شعور من و توست، دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا، دوستی حس عجیبیست میان من و تو
 

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه زیبای مهرماه۸۹

به سلام دل نمیبندم، از خداحافظی ها غمگین نمیشوم، دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی

 

خدایا طاقت هجرش ندارم، تو میدانی که او را دوست دارم، شده در زندگی لیلای عشقم، و من مجنون عشقش در دیارم

 

چشم لیلا زده ات سوسن شبهای من است، بوسه از باغ لبت خواهش لبهای من است

 

هر چه میخواهم غمت را در دلم پنهان کنم، سینه میگوید که من تنگ آمدم، فریاد کن
 

ادامه مطلب ...

اس ام اس جملات قصار و فلسفی جدید89

با همه سر کن که دل شاه و گدا، در ترازوی مکافات برابر باشد

 

یا سخنی داشته باش دلپذیر، یا دلی داشته باش سخن پذیر

 

لب را هنر خنده بیاموز وگرنه گریاندن یک جمع پریشان هنری نیست

 

هدف، یا تیک میخوره یا ضربدر، مواظب اهداف خود باشید چون هر هدفی تاریخ مصرفی داره!

 

دانی که چرا کنند نهان گنج ز خاک؟ یعنی که خاک بر سر اسباب دنیوی

 



ادامه مطلب ...

اس ام اس مخصوص ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر

به یمن میلادت، ذره ذره نور می‏شویم و قطره قطره حضور

و دل را به سرای کرامتت دخیل می‏بندیم تا در روز مقدس تولد تو با دست‏های پاکت تطهیر شویم . . .

.

.

.

بانویم معصومه علیهاالسلام

میلادت، نور به چشم‏ها می‏پاشد و سرور به دل‏ها

و رایحه بهشتی‏ات، مشام دل را با عطر خوش حضور می‏نوازد میلادت مبارک


ادامه مطلب ...