اس ام اس رفاقتی جدید|smsهای مرامی و رفاقتی خرداد91

سرخوش آن لحظه که از دوست سلامی برسد ... بی خبر باشی و از دوست پیامی برسد

.

.

.


پیامت زیبا ، مرامت بی همتا ، دوستیمون پا برجا ، به یادتم همه جا..!



.

.

.


چه کنم ای دوست که تو سلطان جهانی و من درویش خرابات تو ارباب وفایی و من نوکر ارباب


.

.

.


یه عاشق میگه اگه برات اتفاقی بیفته من میمیرم ، ولی یه دوست میگه اگه بمیرم نمیذارم برات اتفاقی بیفته ، پس من دوست تو هستم تا ابد ...


.

.

.


ای کاش قانون تمام دوستی ها این بود، یا رفاقت تعطیل ، یا جدایی هرگز...

.

.

.



|””””””””””|_:!””-., “@@”””””” “”@”‘ ده تن آجر فداى زیربناى وجودت ریفیق !


.

.

.


هزارتا رگ دارم و هزارتا رفیق ، اما تو شاهرگی و تک رفیق .



.

.

.


ای دوست همه چیز را فروختم جزآن صندلی که جای تو بود ! شاید آن روز که برمی گردی خسته باشی ....


.

.

.


به دشمنانت هزار فرصت بده که دوست تو باشند ولی به دوستانت حتی یک بهانه نده که دشمن تو شوند . . .


.

.

.


باوفا! مهر تو اندر جان ماست / زندگی بی دوستی زندان ماست
 کم بزن آتش دل بی تاب را / یاد خوبت روز و شب مهمان ماست


.

.

.


هرقدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم می ارزی
آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی


.

.

.


یه تکیه گاهی واسه این دل من / یه وقت نری جدا نشی تو از من
رفیق نیمه راه دل نباشی / چه سوتوکوره اگه تو نباشی


.

.

.


من یاد خوش دوست به دنیا ندهم / لبخند خوشش به حور رعنا ندهم

گر یاد کند مرا هر از گاهی چند / گرد رخ وی به چشم بینا ندهم


.

.

.


در حنجره‌ام شور صدا نیست رفیق / یک لحظه دلم ز غم جدا نیست رفیق

بگذار که قصه را به پایان ببرم / آخر غم من یکی دو تا نیست رفیق


.

.

.


دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن ؟؟؟ / در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن
از جان طمع بریدن آسان بود ولیکن / از دوستان جانی مشکل توان بریدن





ام اس با مرام اس ام اس بترکون اس ام اس برای رفقای با مرام اس ام اس تریپ مرام اس ام اس توپ برای رفقا اس ام اس جالب اس ام اس جالب رفاقتی اس ام اس جالب و خنده دار اس ام اس خنده دار رفاقتی اس ام اس خنده دار مرامی اس ام اس خیلی توپ اس ام اس خیلی خنده دار مرامی اس ام اس رفاقتی اس ام اس مرامی اس ام اس های انتحاری جالب جدیدترین اس ام اس های تریپ مرام جوک انتحاری جوک جالب جوک رفاقتی جوک مرامی مسیج جالب خنده در مسیج رفاقتی مسیج مرامی پیامک برای رفیق با مرام پیامک بسیار جالب پیامک تریپ مرام پیامک رفاقتی پیامک مرامی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد