اس ام اس های عاشقانه و جدید اول شهریور،smsعاشقانه شهریورماه

من و این داغ در تکرار مانده / من و این عشق بیدار مانده ،

مپرس از من چرا دلتنگ هستم / دلم بین در و دیوار مانده . . .

.


.

چه بسیار نگاه ها در جهان سرگردانند که در چشمی جای گیرند

و چه بسیار فریادهایی که بر سنگ خاموش بوسه می زنند . . .

.


.

گر تو را با ما تعلق نیست ، مارا شوق هست

گر تو را بی ما صبوری هست ، ما را تاب نیست . . .

.


.

زندگی تجربه ی تلخ فراوان دارد و سه تا کوچه و پس کوچه و یک عمر بیابان دارد !

.



.

روزگاریست شیطان فریاد میزند:

آدم پیدا کنید، سجده خواهم کرد !

.


.

عشق بازیست نه بازی که مرا مات کنی ، نازنینا دل من صفحه ی شطرنج که نیست !

.


.

غمگین تر از پاییز ، زمستونه که بهار ندیده ، اما غمگین تر از او منم که تو را ندیدم . . .

.

.

.

کاش میشد بر جدایی خشم کرد / شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد

کاش میشد خانه ای از مهر ساخت / مهربانی را در آن سرمشق کرد . . .

.

.

.

راه دوست داشتن هر چیز درک این واقعیت است که امکان دارد از دست برود . . .

.

.

.

روزی سپری شد به امیدی که شب آید / شب آمد و دیدم به دلم تاب و تب آمد

ای دوست دعا کن من بیچاره مبادا / در حسرت دیدار تو جانم به لب آید . . .

.

.

.

ای کاش تنهایی من گل سرخی بود که هنگام دیدار به تو می بخشیدم . . .

.

.

.

سلام ای تنها بهونه واسه نفس کشیدن / هنوزم پر میکشه دل واسه به تو رسیدن

من ره به خلوت عشق هرگز نبرده بودم / گر پیدا نمی شدی تو شاید که مرده بودم . . .

.

.

.

هم ترانه یاد من باش ، بی بهانه یاد من باش

وقت بیداری مهتاب عاشقانه یاد من باش . . .

.

.

.

بی تو گلشن چو زندونه به چشمم ، گلستون آذر ستونه به چشمم

بی تو آرام و عمر زندگانی ، همه خواب پریشونه به چشمم . . .

.

.

.

دور بودن از عزیزان مشکل است / امتحان با وفایی در جدایی حاصل است

گرچه من دورم ز پیشت ای رفیق / دوریت دریا و یادت ساحل است . . .

.

.

.

روزم خوش است چراکه برای تو میخوانم ، شبم خوش است چراکه برای من میخوانی

روزگارم خوش نیست چراکه با هم نمیخوانیم . . .

.


.

کاش میشد همچو آواز خوش یک دوره گرد ، زندگی را بار دیگر دوره کرد . . .

.

.


می روم کز خویشتن بیرون شوم / در پی لیلا رخی مجنون شوم . . .





ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس زیبای عاشقانه شهریور, اس ام اس شهریور, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه ، بسیار جدید و خواندنی مخصوص عاشق ها, اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه نیمه دوم مرداد ماه 89,اس ام اس عاشقانه اول شهریور ماه ۸۹, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عاشقانه شهریور ماه 89,اس ام اس عاشقانه شهریورماه, اس ام اس عاشقانه غمگین, اس ام اس عاشقی 89, اس ام اس عاشقی شهریور, اس ام اس عاشقی و تنهایی, اس ام اس عشق ورزی شهریور ماه 89, اس ام اس عشقولانه, اس ام اس عشقولانه شهریور ماه 89, اس ام اس عشقی 89, اس ام اس غم, اس ام اس غمگین, اس ام اس غمگین عاشقانه شهریور, اس ام اس قهر, اس ام اس قهر کردن, اس ام اس لاو, اس ام اس لاو 89, اس ام اس متن کشی, اس ام اس مخصوص 89, اس ام اس مخصوص دل شکسته ها, اس ام اس مخصوص عاشقای دل شکسته, اس ام اس معنی دار, اس ام اس مفهومی, اس ام اس منت کشی, اس ام اس موبایل, اس ام اس ناب, اس ام اس نایاب, اس ام اس ها و پیامک های بسیار زیبای عاشقانه و قشنگ جدید, اس ام اس های احساسی, اس ام اس های داغ 89, اس ام اس های عاشقانه اول شهریور ماه 1389, اس ام اس های عاشقانه اول شهریور ماه 89, اس ام اس های عاشقانه بسیار جدید و تاثیر گذار, اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و جذاب جدید, اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و خواندنی خرداد ماه 89, اس ام اس های عاشقانه تک و نایاب بسیار زیبای تیر ماه 89, اس ام اس های عاشقانه شهریور ماه 89, اس ام اس های عاشقانه شهریور ماه ۸۹, اس ام اس های عاشقانه ناب ، داغ و پر حرارت مرداد ماه 89, اس ام اس های فوق العاده زیبا و خواندنی جدید امروز, اس ام اس های ناب احساسی و غمگین ( برای دل شکسته ها ), اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب نیمه دوم خرداد ماه 89, اس ام اس های ناب و دسته اول عاشقانه شهریور ماه 89, اس ام اس ویژه دل شکسته ها, اس ام اس پند آموز, اس ام اس کم یاب, اس ام اس گریه آور, اس ام اسهای عاشقانه اول شهریور ماه ۸۹, باحالترین اس ام اس, بروزترین اس ام اس, بسته اس ام اس عاشقانه زیبا, بهترین آف های عاشقانه, بهترین اس ام اس, بهترین اس ام اس ها, بهترین اس ام اس های 89, بهترین اس ام اس های شهریور ماه, بهترین اس ام اس های شهریور ماه 89, بهترین اس ام اس های غمناک, بهترین اس ام اس های غمگین, بهترین و جدیدترین اس ام اس های شهریور ماه 89, بهترین پیامک هیا عاشقانه شهریور, جدیدترین آف های عاشقانه, جدیدترین اس ام اس, جدیدترین اس ام اس ها, جدیدترین اس ام اس های شهریور, جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89, جوک و اس ام اس جدید, داغ ترین اس ام اس های عاشقانه, داغ داغ اس ام اس,داغترین اس ام اس, داغترین اس ام اس های عاشقانه کمیاب و نایاب امروز, راد sms, راد اس ام اس, سری جدیترین اس ام اس ها, سری جدید و ناب اس ام اس های عاشقانه عمیق و تاثیر گذار, شهریور 89,شهریور ماه, شهریور ماه 1389, شهریور ماه 89, عاشقانه ترین اس ام اس, عشقولانه, متن عشقولانه زیبا,متن منت کشی, مجموعه sms های زیبا, مجموعه sms های شهریور, مجموعه اس ام اس های عاشقانه,مجموعه اس ام اس های غمگین و دل شکسته (مخصوص دل شکسته ها و اونایی که خیلی تنهان),مجموعه کامل اس ام اس های 89, مرکز اس ام اس ایران, مسیج جدید, مسیج خیلی جدید, مسیج خیلی غمگین, مسیج دل شکسته, مسیج شهریور ماه, مسیج شهریور ماه 89, مسیج عاشقانه اسفند, مسیج عاشقانه غمگین, مسیج غمناک, مسیج غمگبن, نابترین اس ام اس, نایابترین اس ام اس, پیام کوتاه شهریور ماه 89, پیامک, پیامک 2010, پیامک 89, پیامک آخر سال, پیامک امروز, پیامک امروز عاشقانه,پیامک برای معشوق, پیامک جدید, پیامک جدید شهریور ماه89, پیامک خیلی غمگین, پیامک درد و دل,پیامک زیبای عاشقانه, پیامک عاشقانه, پیامک عاشقانه جدید, پیامک عاشقانه شهریور ماه 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد