اس ام اس های عاطفی و عاشقانه جدید فروردین 92

هـمه در دنیـا کـسی را دارنــد،بــرای خودشــان
"خــُسـرو" و "شیـــرین" . . . "لیـلی" و "مـَجنــون"
"رامیـن" و "ویـس" . . . "پیــرمــَرد" و "پیرزَن"
"تــو" و "اون" . . .
"مــَن" و "تــَنهـآیی . . ."

.

.

.

آب رسانا نیست
وگرنه زیر باران
به تو رسیده بودم . . .

.

.

.

از تـــــمام دنیـــــــــا
شانــه ای مــی خواهـم برای ســـرم ،
و ســــری بـــــــرای شــــــــــانــ ـــه ام !
کســی خستــــه نیسـتـــ از این بالــش هــای پَـــری ؟!

.

.

.

نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق !
از روزی که مبتلایت شدم
خود را از یاد بردم . . .

.

.

.

قلبم درد میگیرد و
من لبخـــــند میزنم
یادگــــــار توست . . .

.

.

.

گاهی اوقات بی قانونی ؛ عجیب بیداد می کند در عاشقی
یکی دور می زند ...!!
اما دیگری جریمه میشود و تاوان میپردازد ...!!

.

.

.

بهار من مرا بگذار و بگذر
رهایم کن برو دلدار و بگذر
من عادت می کنم اینجا به غمها
مرا پر کن از این اجبار و بگذر

.

.

.

یه چیزی هست به اسم آغوش ، لامصب دوای هر دردیه
اون دارو هم فقط تو داری :|

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
عزیزم هیچ میدانی
جزئیات چشمهایت
کلیات زندگی من است !؟

.

.

.

اسراف میکنم در دوست داشتنت
خدا
اسراف کنندگان ِ عاشق را
دوست دارد...!

.

.

.

دکتر پای نسخه ام بنویس "ممنوع ملاقات"
بگذار تنهاییم دلیل پزشکی داشته باشد . . .

.

.

.

متن کوتاه عاشقانه
هوا که سرد میشه
باید مخاطب خاصت رو بغل کنی
بری زیر پتو !
وگرنه هوا بیکار نیست
که سرد بشه !

.

.

.

تمام پادگان یخ زده است
سیم خاردارها را شالگردن می‌کنم
و تمام شب ،‌
تورا قدم می زنم

.

.

.

پیامک عاشقانه
می‌بینی ؟
سربازم
ولی از عشق ِ تو
سر باز نزده ام

.

.

.

تا بی نهایت باید رفت تا طعم عشق را چشید
تا به یار گفتم چنین ... رفت ، از عشق من چیزی ندید

.

.

.

اس ام اس عاشقانه
همه یهویی ها خوبن :
یهویی بغل کردن
یهویی بوسیدن
یهویی دیدن
یهویی سورپرایز کردن
یهویی بیرون رفتن
یهویی دوست داشتن
یهویی عاشق شدن
اما امان از یهویی رفتن . . .

.

.

.

فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات
مثل عشق ، قیمت دارد
تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد . . .

.

.

.

گرمایی بودم همیشه ، ولی بین خودمان بماند
سرمایی می شوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد . . .

.

.

.

لبانت را می بوسم
قند ِ دلت آب می شود
و تا ابد
نمک گیر
شیرینی لبان تو می شوم

.

.

.

صندوق صدقات نیست دل من
که گاهی سکه ای محبت در آن بیاندازی
و پیش خدای دلت فخر بفروشی که مستحقی را شاد کرده ای . . .

.

.

.

زمانی "من و تو" بودیم و "دیگران" در کنارمان
حال "من و تو" هستیم اما "دیگران" بین مان . . .

.

.

.

فانوس و
چتر و
گل
میگیرم از کسی...
چه دست ِ خالی ام امشب که میرسی
شاید منو هنوز بشناسی از صدام
امشب خدا فقط میدونه من کجام !

.

.

.

گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند ...
شک میکنم به اینکه،این دل مال من است یاتو...

.

.

.

در قرن ما تعریف عشق گره خوردن "تن ها "ست نه پیوند قلبها!

.

.

.

گاهــی باید نباشــی ... تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه
اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی...

.

.

.

همیشه چوب ســــــــــــوختنی نیست ... خــــــوردنی هم هست
ما گاهی چوبِ ســــــــــادگیمون رو میــــــــــــخوریم . . .

.

.

.

حســــــــ بودنت قشنگ تریـــ ـــ ــن حس دنیاست
تو ڪـﮧ باشی ..
هر روز را .. نـــ ــــــ ــــ ـــــه!
هر ثانیه را .. عشــ ♥ــ ــ ♥ـق است !!

.

.

.

بهترین اس ام اس های عاشقانه
دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !
حسی است ؛
که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود ...

.

.

.

sms عاشقانه
اَگــــَر میدآنی دَر دُنیـآ کــَسی هست که بـآ دیدَنــَش.. .
رَنگ رُخســآرَت تغیـــیر میکنــَد،
و صــِدای قــَلبـَت اَبرویــَت رابه تــآراج میبــَرد،.
مــهـم نیــست که او مـآل تــو بــآشــَد...
مــهــِم این است که فـــَقــَط بــــآشـَد،
زِندگی کــُند،
لــِذَت ببرَد.....

و نــَفــَس بـــکشـد..





برچسب: sms عاشقانه,اس ام اس عاشقانه فروردین 92,اس ام اس عاطفی و جدید 92,جملات عاشقانه و جدید

نظرات 1 + ارسال نظر
اا 1392/01/10 ساعت 10:50

عالیییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد