اس ام اس عاشقانه جدید اردیبهشت 91

از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند با تو باید مثل باران حرف زد !
.

.

.

روزی که دلت پیش من بود گرو،دستان مرا سخت فشردی که نرو.
حالا که دلت به دیگری مایل شد،کفشهای مرا جفت نمودی که برو….؟!


.

.

.

موقع Delete فولدر خاطراتت ذهنم error می دهد، گمانم یکی از فایلها در حال اجراست . . .

.

.

.

گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کان نغمه سر دهم که… من شیدای تو وعاشقانه دوستت دارم


.


.


.


تمام مزرعه کافر صدایش می زدند

گل آفتابگردان کوچکی که عاشق باران شده بود

.


.


.


با من بمــان، آنان کـه رفـتـنـشان را طاقـت آوردم؛ ” تو ” نبودی …


.


.


.


دلم شوق تو را دارد ، تو غافل از دل مایی / به ما گاهی نگاهی کن ، دلی دارم تماشایی


.


.


.


بیراهه هم برای خودش راهیست وقتی من را به تو برساند و حوصله چه زود بی طاقت می شود در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود .

.

.

.

دلم میخواهد حداقل ویرگول باشم تا وقتی به من میرسی ، مکث کنی !


.


.


.


در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند ، مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ من به آن محتاجم !


.


.


.


طلوع کن از سرزمین رویاهایم ای ستاره ی شب های تاریکم ! آسمان دلم را منتظر مگذار .


.


.


.


هرکس که توراخدای خودپندارد،کفرش به کنار،عجب خدایی دارد.


.


.


.


مهم نیست فردا چی میش
ه،امروز دوستت دارم،مهم نیست فردا کجایی،هرجا که باشی دوستت دارم..

.


.


.


به کمال عجز گفتم که به لب رسید جانم / به غرور و ناز گفتی که مگر هنوز هستی؟


.


.


.


سخت ترین کار دنـــیا ؛ بی محلی کردن به کسیه که با تمـــام وجـود دوسش داری … !!!

.

.

.
تمام امیدآسیابان به وزش باده تاآسیابش ازکارنیفته،قلبم آسیاب،خودم آسیابان ونفسهایت باد




اس ام اس اردیبهشت 91, اس ام اس اردیبهشت ماه, اس ام اس زیبا عاشقانه, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 91, اس ام اس عاشقانه اردیبهشت ماه, اس ام اس عاشقانه جدید, اس عاشقانه, اس عاشقانه اردیبهشت 91, اس عاشقانه زیبا, جملات عاشقانه اردیبهشت 91, دوبیتی عاشقانه

نظرات 1 + ارسال نظر
mehdi.2mx 1391/02/12 ساعت 18:55 http://2mx2011.blogfa.com

رفیق دمت گرم خیلی عالی بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد