اس ام اس جدید عاشقانه ، پیامک عاشقانه دی ماه ۹۰


هرقدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم می ارزی

آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی . . .

.

.

.

خوب میدانم برای من کسی مثل تو نیست / خوب میدانم که روزی باز ناچارم به تو

میروم شاید دلت روزی گرفتارم شود / میروم اما گرفتارم ، گرفتارم به تو . . .


.

.

.

با تو بر مرغان دریایی امیرم / بی تو در زندان تنهایی اسیرم

با تو در کاخ وفا ارباب عشقم / بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم . . .

.

.

.

اینجا آسمان صاف تا قسمتی به رنگ دوستی همراه با غبار فراق است ،

توده ای سلام به سمت شما در حرکت است ، ضمنا احتمال بارش بوسه فراوان است . . .

.

.

.

ماه من ، نماز آیات می خوانم ، وقتی گرفته ای !

.

.

.

از تمام دار دنیا ، تنها یک چیز دارم : دوستت !

.

.

.

در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی / ای نازتر از خواب شبم ، همواره در یاد منی . . .

.

.

.

 یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه بشکنم

به هر حال ممنون از مشتت  . . .

.

.

.

اسیر فصل خزان گردد عمر آنکس که / دمی اسیر اشک کند چشم مهربان تو را . . .

.

.

.

چه سخت است ، تشیع عشق بر روی شانه های فراموشی و دل سپردن به قبرستان جدایی

وقتی میدانی پنج شنبه ای نیست ، تا رهگذری ، بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند  . . .

.

.

.

اونقدر که فکرشو میکنی دوستت ندارم ، چون اونقدر دوستت دارم که نمیتونی فکرشو بکنی !

.

.

.

گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم

حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم . . .

.

.

.

همه ی پل های پشت سرم را خراب کردم ؛ از عــمد ….

راه اشــتباه را نباید برگشت … !!!

.

.

.

حافظ هنوز اصرار دارد ، خبر خوشی در راه است!

تو کجای دنیای منی که هر چه می آیی نمی رسی . . . ؟

.

.

.

کاش می شد همدلی را قاب کرد،ساکنان شهر غم را خواب کرد

کاش می شد نور چشمان تو را،جانشین تابش مهتاب کرد . . .

.

.

.

گفتم دل و جان بر سر کارت کردم هر چیز که داشتم نثارت کردم

گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی! این من بودم که بی‌قرارت کردم . . .

.

.

.

بیمار عشق توست پرستوى روح من ، از این مریض خسته عیادت نمیکنى !؟

.

.

.

دلتنگی فقط یک اسم مستعار است

برای تمام حس هایی که

اسمشان را نمی دانیم

و هر کدامشان برای خود یک دلتنگی اند . . .

.

.

.

خسته ام فردا نگاهت را برایم پست کن / یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن

گوشم از آواز غمگین سکوت شب پراست / لطفا آن لحن صدایت را برایم پست کن



sms ziba sms برای دوست sms جدید عاشقانه sms دی90 sms عاشقانه SMS عاشقانه جدید دی sms عاشقانه جدید دی ماه 90 sms مخصوص دوست اس ام اس ام اس اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس جدید عاشقانه دی ماه 90 اس ام اس دلتنگی اس ام اس دی اس ام اس زیبا اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه دی ماه اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید دی اس ام اس عاشقانه جدید دی 90 اس ام اس عاشقانه جدید دی ماه 90 اس ام اس عاشقانه جدید و دسته اول اس ام اس عاشقانه جذاب و زیبا اس ام اس عاشقانه دی 90 اس ام اس عاشقانه دی ماه اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس عاشقانه زیبای دی ماه اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقی 90 اس ام اس عاشقی دی90 اس ام اس عشقولانه اس ام اس های عاشقانه زیبا و احساسی اس ام اس های عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس و جملات عاشقانه جدید اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس و متن عاشقانه بسیار زیبا اس ام اس و متن عاشقانه جدید اس ام اس کم یاب بهترین اس ام اس های عاشقانه و جالب جدید بهترین اس ام اس های عشقولانه  sms  اس ام اس عاشقانه ترین اس ام اس عشقولانه متن عشقولانه زیبا مجموعه sms های زیبا مجموعه اس ام اس های عاشقانه مجموعه کامل اس ام اس های 90 مرکز اس ام اس ایران مسیج جدید پیامک امروز عاشقانه پیامک عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد