اس ام اس جدید غمگین و دل شکسته ، پیامک تنهایی

این هم ازیک عمر مستی کردنم/سالها شبنم پرستی کردنم/ای دلم زهرجدایی را بخور/چوب عمری باوفایی را بخور/ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت/خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت/من که گفتم این بهار افسردنیست/من که گفتم این پرستورفتنیست/آه عجب کاری بدستم داد دل / هم شکست،هم شکستم داد دل






گفتم ای جنگل پیر تازگی ها چه خبر؟
پوزخندی زد و گفت : هیچی ، کابوس تبر!






دعای باران چرا؟ دعای عشق بخوان! این روزها دلها تشنه ترند تا زمین. خدایا کمی عشق ببار.






بی خبر از هم خوابیدن چه سود؟

بر مزار مردگان خویش نالیدن چه سود؟

زنده را تازنده است باید به فریادش رسید.

ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود؟.

گر نرفتنی خانه اش تا

زنده بود.

خانه صاحب عزا خوابیدن چه سود؟

گر نپرسی حال من تا

زنده ام.

گریه و زاری و نالیدن

چه سود؟

زنده رادر زندگی قدرش بدان.

ورنه مشکی از برای مرده پوشیدن چه سود؟

گرنکردی یادمن تا

زنده ام.

سنگ مرمر روی قبرم وا نهادن ها چه سود؟..

 






پایان این حکایت خندانیست.

من عاشق او بودم و او عاشق او…!!!








امشب دوباره یاد تو داغ دلم رو تازه کرد،،،
نبودنت کنار من غمهامو بى اندازه کرد.







نمیدونم، کی اون روز میاد که ما آدما بفهمیم هر خنده ای از دلخوشی نیست و هیچ غمی از این بالاتر که بغضی رو همرات داشته باشی که ،

نتونی حتی با گریه کردن و حرف زدن با نزدیک ترین کست از شرش خلاص شی!

شاید هم این یکی از قانونهای روزگاره!







ماشقایق های طوفان خورده ایم،سیلی ناحق فراوان خورده ایم،ساقه ی احساسمان خشکیده است،زخم ها از تیغ و طوفان خورده ایم،هیچ کس ویرانیم را حس نکرد،وسعت تنهاییم را حس نکرد،درمیان خنده های تلخ من،گریه ی پنهانیم را حس نکرد ،درهجوم لحظه های بی کسی،درد بی کس ماندنم را حس نکرد.







میگن پشت سر مسافر آب بریزی برمیگرده اشک که از اب زلالتره چرا مسافر من برنمیگرده؟







یه روز وقتی به گل نیلوفر نگاه میکردم ترس تموم وجودم برداشت که شاید منم یه روز مثل گل نیلوفر تنها بشم سریع از کنار مرداب دور شدم . حالا وقتی که مبینم خودم مرداب شدم دنبال یه گل نیلوفر میگردم که از تنهایی نمیرم و حالا میفهمم … گل نیلوفر مغرور نیست اون خودشو وقف مرداب کرده







گرچه ای دوست غرور دلت احساس مرا درک نکرد ، آفرین بر غم عشقت که مرا ترک نکرد.







درغریبئ ناله هاکردم

کسئ یادم نکرد

درقفس جاندادم و صیاد ازادم نکرد

ضربه مردم چنان از زندگئ سیرم نمود

آرزوئ مرگ کردم

مرگ. هم یادم نکرد






رای دوری sms برای دوری از عشق sms برای عذر خواهی sms برای معشوق sms بسیار غمگین sms تنهایی sms خیانت sms خیلی جدید sms خیلی غمگین sms دل شکسته sms دوری sms عاشقی sms عشقولانه sms غمگین sms گریه sms گریه آور آف تنهایی آف دل شکسته آف غمگین آف های غمگین آف هیا مهر ماه 88 اس ام اس اس ام اس احساسی اس ام اس برای درد ودل اس ام اس برای دوست اس ام اس برای همه اس ام اس بسیار غمگین اس ام اس تنها اس ام اس تنهایی اس ام اس جدید اس ام اس جدید غمگین و دل شکسته ، پیامک تنهایی اس ام اس خیانت اس ام اس خیلی غمناک اس ام اس خیلی غمگین اس ام اس دل شکسته اس ام اس دلتنگی اس ام اس دوری اس ام اس زیبا اس ام اس طلاق اس ام اس عاشق تنها اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقی و تنهایی اس ام اس عشق اس ام اس عشقانه اس ام اس عشقولانه اس ام اس غم اس ام اس غمگین اس ام اس قهر اس ام اس قهر کردن اس ام اس مخصوص دل شکسته ها اس ام اس مخصوص عاشقای دل شکسته اس ام اس معنی دار اس ام اس مفهومی اس ام اس مهر ماه 88 اس ام اس نو اس ام اس های احساسی اس ام اس های باحال اس ام اس های جالب اس ام اس های جدید اس ام اس های جدید عاشقانه اس ام اس های روز اس ام اس های عشقانه اس ام اس ویژه دل شکسته ها اس ام اس پند آموز اس ام اس کده اس ام اس کم یاب اس ام اس گریه آور اس ام اسی به روز ترین سایت اس ام اس ایران بهترین آف های عاشقانه بهترین اس ام اس های غمناک بهترین اس ام اس های غمگین بهترین سایت پیامک ایران سایت اس ام اس سایت مسیج سایت پیامک عاشقانه عشق فقط اس ام اس مرجع اس ام اس مرجع اس ام اس ایران مرجع مسیج ایران مرکز اس ام اس مرکز اس ام اس ایران مرکز مسیج ایران مرکز پیامک ایران مسج مسج عاشقانه مسج عشق مسج عشقولانه مسیج  مسیج جدید مسیج خیلی غمگین مسیج دل شکسته مسیج روز مسیج عاشقانه مسیج عاشقانه غمگین مسیج عشق مسیج عشقولانه مسیج غمناک مسیج غمگبن مسیج ناب مسیج های جدید عشقانه مسیج کده مسیجی  منبع اس ام اس منبع مسیج منبع پیامک ایران پیامک  پیامک جدید پیامک خیلی غمگین پیامک درد و دل پیامک روز پیامک عاشقانه پیامک عاشقانه جدید پیامک عشق پیامک عشقولانه پیامک غمناک پیامک غمگین پیامک لاو پیامک های جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد