اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک جدید-اس ام اس احساسی

در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد، در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابریست، همیشه دلتنگ توام

 

متاسفم دیگه امیدی نیست! افتادی تو معدن دلم حتی تموم تیمهای نجات دنیا هم بیان عمرا بتونن بیارنت بیرون!!!

 

موجی از عشق رو به ساحل دلت میفرستم تا بدانی فراموش نشدنی هستی

 

یک آسمون گل قشنگ تقدیم یک نگاه تو، این دل تنهای غریب فدای روی ماه تو

 



تقدیم به مروارید صدف دریای دلم که به بیکرانی اقیانوس دوستش دارم

 

روز روشن میره باز شب میرسه، غم میاد به هر دری سر میزنه، مگه میشه چشمامو رو هم بزارم وقتی غم قلبمو خنجر میزنه

 

به امید نگاهت ایستادن، به روی شانه هایت سر نهادن، خوشتر از این آرزویی است، دهان کوچکت را بوسه دادن

 

چشم لیلا زده ات سوسن شبهای من است، بوسه از باغ لبت خواهش لبهای من است



اتل متل هیولا / نوکرتم به مولا / قسم به برگ و ریشه / دوستت دارم همیشه

 

هزاران شاخه گل یاس از گلستان کوچک قلبم پیشکش وجود آسمانیت، دوستت دارم با تمام وجودم





اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک جدید - جدیدترین اس ام اس های عاشقونه - قشنگترین اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عاشقانه و دلبری کردن - اس ام اس احساسی و حسی جدید - اس ام اس میمیرم برات - اس ام اس ابراز عشق و علاقه - اس ام اس بوسه - اس ام اس محبت - اس ام اس عاشقانه ی نامزدی - اس ام اس عاشقانه و معشوقانه ی جدید - زیباترین اس ام اس های عاشقونه - اس ام اس رمانتیک احساسی و حسی
نظرات 1 + ارسال نظر
فافا 1391/02/11 ساعت 15:17

ببخشید چرا اس ام اس روز معلم ویزه دبر جغرافیا نمینویسین لطفا بنویسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد