قشنگترین اس ام اس های عاشقانه آبان ماه

نسبت به تو حس کور میـلی دارم / دور و بـــــــر خود هـــزار لیـلی دارم

من نــاز نمی خرم شما هم نفروش / چون عاشق کشته مرده خیلی دارم . . .

.

.

.

مــــارا نکشان به سوی لبهای خودت / بر گـــــرد برو بخواب در جـــــای خودت

می خواهی اگر ببوسمت حرفی نیست / امـــــا همه ی عــواقبش پــــای خودت . . .

.

.

.

از بس که درون سـیـنـ ـه تنهـا مـــانده / در مـــانده ا م از دست دل وا مـانده

در داخل سیـ ـنـ ه درد شیرینی هست / آیــــا دل من پیش شمـا جـا مــانده !؟


.

.

.

ماهی تو، که بربام شکوه آمده است / آیینه ز دستت به ستوه آمده است

خورشید اگر گرم تماشای تو نیست / دلگیر نشو ز پشت کـوه آمده است

.

.

.

یک پلک زدن فاصله از تو تا من / باید بزنیـــم پلک یا تو یا من

هر چند که گفتند گناه است این کار / اما تو یکی بزن گناهش با من . . .

.

.

.

مثل گل صد برگ شکوفــا شده ای / چون مـــاه چهار ده شکوفا شده ای

در آینـه ی نگاه من چشم بدوز / تا در یابی چقدر زیبا شده ای . . .

.

.

.

ای روی گشـــاده خُلق تنگ آمده ای / آهــوی رمیده چـون پلنـگ آمـده ای

آن روسری سپید می دانی چیست؟ / بــــا پـرچم آشتی بـه جنگ آمـده ای . . .

.

.

.

خوش خُلقی و خشم همزمان یعنی چه؟ / بیـزاری و عشق تـوأمـان یعنی چه؟

با رفتن من اگر موافق هستی! / پس این بنشین ، نرو ، بمان یعنی چه؟

.

.

.

بسیـار تماشایی و آراسته ای / از رونق مـاه آسمان کاسته ای

انگار نه انگار که مارا دیدی / از روی کدام دنده بر خاسته ای؟

.

.

.

سر کش بـودم به حیله رامم کردی / ای افسونگر ،چه پخته خامم کردی

خوش چرخـاندی کمند گیسویت را / در تـــــاریکی اسـیر دامـم کـــردی . . .




اس ام اس معشوقانه ی جدید - قشنگترین اس اماس های عاشقانه - اس ام اس ناب عاشقونه - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس ناز کردن - اس ام اس احساسی و حسی - اس ام اس میمیرم برات - اس ام اس دوستت دارم - اس ا م اس ابراز عشق - اس ام اس واسه گفتن دوست دارم - اس ام اس میمیرم برات - اس ام اس واسه دوست شدن - اس ام اس دلربایی کردن - اس ام اس عاشقونه و عشقولانه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد