اس ام اس عاشقونه جدید امروز

تاج من بر سرم نیست، تاج من در قلب من جای دارد، تاجی که به ندرت پادشاهی از آن بهره داده اند، تاج من، عشق توست که بر دل دارم

 

تو را دوست دارم مثل عبادتم، تو را دوست دارم مثل سعادتم، تو را دوست دارم تا آخرین نفس

 

گفتی که دنیا پر از غم دوست داری / پس مطمین هستم مرا هم دوست داری / گفتی نمیخواهی ببارم عشق / اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری

 

زندگی زندون عشقه ما به اون دل باختیم / خوبی هاشو ما ندیدیم با بدیهاش ساختیم
 



با تو همه دنیا میشه بهشت، با تو هزار قصه میشه نوشت، ولی افسوس نمیگذاره سرنوشت

 

هر سال تو را غرق صفا میخواهم / هر روز تو را کام روا میخواهم / از بهر تو و هر که تو را دارد دوست / آرامش خاطر از خدا میخواهم

 

هنوز در به در کوچه های خاطره ام / هنوز اسم تو مانده به گوشه حنجره ام / هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو / در انحصار غم عشق در محاصره ام




بمان با من که من بی تو صدایی خسته در بادم / در این اندوه بی پایان بمان تنها تو در یادم / بلور اشک های من همان آغازییست / مرور خاطرات من عجب تکرار زیباییست

 

خدایا هر که با من آشنا شد دو روزی دیدو زود از من جدا شد / نمیدانم از اول بی وفا بود و یا نازش کشیدم بی وفا شد





قشنگترین اس ام اس های عاشقونه ی جدید - اس ام اس عشقی ناب - اس ام اس دوست داشتن - اس ام اس عاشق شدن - بهترین اس ام اس های عشقولانه - اس ام اس ناب واسه نامزدم - اس ام اس واسه کسی که نامردی کرده - اس ام اس واسه همسرم - اس ام اس عاشقانه ی سالگرد ازدواج - اس ام اس عاشقانه واسه دوست شدن - اس ام اس دلبرانه - اس ام اس معشوقانه ی جدید - اس ام اس همدردی عاشقانه - اس ام اس رمانتیک عشقی - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس باوفایی - اس ام اس مهربانی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد