اس ام اس ها و جوک های باحال امروز،اس ام اس سرکاری روز

فدای رفیقی که گاهی رو طاقچه دلش ، روی ما رو هم یه دستمال می کشه !



 

دنبال یک اس ام اس توپ می گشتم تا واسه ات بفرستم هیچی پیدا نشد خواستم خبرت کنم



 

من خیلی خوشحالم ایرانسل اومد ،و ثابت کرد که با خط ۵هزار تومنی هم

میشه واژه های دوستت دارم را ارسال کرد پس عزیزم اینقدر دهن بین نباش . . .


 


رنگ سال گذشته را دارد، تمام لحظه‏های امسالم

۳۶۵ حسرت را، همچنان می‏کشانم به دنبالم . . .




 

هرکس که نداند و نداند که نداند/ در جهل مرکب ابدالدهر بماند

هرکس که نداند و نخواهد که بداند/ حیف است چنین جانوری زنده بماند !



 

غضنفر میره پیش روانپزشک میگه :

نمیدونم چرا هیچکس منو تحویل نمیگیره !

دکتر میگه : نفر بعدی لطفا !


 

دو راه برای خانم مهندس شدن هست:

اینقدر درس بخونی تا خانم مهندس شی

یه شوهر مهندس پیدا کنی !



 

آگه گفتی فرق پسر شجاع با هواپیما چیه؟

پسر شجاع بی باکه ولی هواپیما باک داره!



 

اگه گفتی شباهت معلم با دماسنج چیه؟

هر دوی آنها وقتی صفر را نشان می دهند ، آدم می لرزد !



 

نمی دانم چرا وقتی بهت فکر میکنم یه پیامک ازت بهم میرسه

حالا این پیامک رو برات می فرستم ،شاید تو هم یاد من باشی !



 

انیشتین :

هیچوقت چیزی رو خوب نفهمیدی مگر اینکه بتونی اون رو برای مادر بزرگت توضیح بدی!

دلم می خواهد ویرگول باشم تا وقتی به من می رسی کمی مکث کنی !!



 

چندیست سماق زیر لب میساییم ..

بیکارترین پدیده ی پیداییم ..

گویند که سال ، سال کارست و تلاش ..

کو کار که تا مضاعفش فرماییم



 

اگر شارژی دهی بهر موبایلم / بدان از دیدنت خیلی خوشحالم

وگر شارژ موبایلم را بگیری / الهی تب کنی زودی بمیری !

 


وقتی گلدون خونمون شکست پدرم گفت: قسمت این بود، مادرم گفت: حیف شد،

خواهرم گفت: قشنگ بود، برادرم گفت: کاش دوتا داشتیم.

اما وقتی دل من شکست کسی به فکرش نبود. هیچکس…




خبر داغ و فوری !

میگ میگ توسط مردان غیور لر در کوههای خرم آباد شکار شد !!!




 

قبل از اینکه کسی درب دلتو بزنه

آیفون قلبت رو تصویری کن !

چون اگه بیاد تو و بشینه دیگه نمیشه بیرونش کرد !

مهمان حبیب خداست !




 

مژده به شما دوست مجرد حالا که مجردهستی و شامل خوشه بندی نمیشی !

 




جیگرتو گاز گاز ! لپتو ماچ ماچ ! لبتو میک میک ! چشماتو آخ آخ !

دیوونتم وای وای !

به خودت نگیر بای بای !!!




 

راز عشق را در نگاهت باز کن / عشق من را در دلت آغاز کن

گر هوس کردی مرا در نزد خود / گوشی رو بردار و از ما یاد کن !

تفسیر : بابا من شارژ ندارم ! بفهم !




 

بچه: بابا من کی آنقدر بزرگ میشم که هر کاری دلم خواست بکنم؟

بابا: پسرم، تا حالا کسی اینقدر بزرگ نشده!




 

حیف نون می خواسته نماز بخونه، میگه:

الحمدلله رب العالمین… خدایا! سرتو درد نمیارم… ولاالضالین

 




 

بچه‌های دیروز آرزو داشتند خلبان بشن

‌ بچه‌های امروز شب‌ها کابوس خلبان شدن می‌بینن !!!

 




 

غضنفر کارت عابر خودشو میندازه تو ضریح امام رضا

میگه یا امام رضا حاجتمو بده تا رمزشو بگم !!!

 





 

قصری ساخته بودم از شاخه های گل سرخ

اما تو به لطافت یک تراکتور از روی آن گذشتی !

 





 

مرد: وقتى من مردم، هیچ مرد دیگه ای مثل من پیدا نخواهى کرد.

زن: حالا چرا فکر مى کنى بعد از تو بازم دنبال کسى «مثل تو» میگزدم !؟

 




 

تا حالا شده فک کنی که اگه

عمر نوح

صبر ایوب

خشم بروسلی

هیکل آرنولد

مغز انیشتین

جذبه ی هیتلر

پول بیل گیتس

و تبحر من در سرکار گذاشتن

رو داشتی چی می شد ؟




 

به حیف نون می گن دوست داشتی جای خدا بودی؟ می گه: نه

می گن: چرا؟ می گه: چون جای پیشرفت نداره




 

جریان چیه که جسد اونایی که ادعا میکنن برای ما میمیرن ، هیچوقت پیدا نمیشه !؟




 

چراغ دوستیت تو قــــلبم روشنه

حتی در ساعت اوج مصرف





ای با صفا / تورا زنم صدا

هر روز می دهم ندا/ اگر داشتی وفا

اس ام اس میدادی گدا !

 




 

تو فرشته ای میدونستی؟.

.


.

. البته فرشته قبض روح

 




 

اب پ ت ث ى آ ٣ ۳



فقط دکمه ۳ گوشیم کار می کنه!

 




 

دعای خالصانه یک کودک:خدایا، لطفا برای خانمهای فقیری که توی کامپیوتر بابام

هستند لباس بفرست !!!

 




میگن خوشتیپ ها عمرشون کوتاهه

خوش به حالت حالا حالا ها زنده ای !!!




 

زندگی را از تو نام برده اند !
ز : زاویه نگاه تو
ن : نوای کلام تو
د : درگاه ابروی تو
گ : گیسوی پریشان تو
ی : یارو ، سر کاری!

 




 

۱-یکی دلش به صد دل بنده
۲-یکی صد دل به یک دل میبنده
۳-یکی یه دل به یه دل میبنده وتا آخر پایبنده
۴-یکی دل به هیچکی نمیبنده
۵-یکی نمیدونه دلش به کی بنده
۶-یکی هر بار به یکی دل میبنده
۷-یکی دل میبنده تا بخنده
۸-یکی هم مثه من دلش آکبند مونده به کی دل ببنده!!

 




 

دوستت ندارم به اندازه اقیانوس، چون یه روز تموم می شه.

دوستت ندارم به اندازه خورشید، چون غروب می کنه.

دوستت دارم به اندازه روت که هیچوقت کم نمی شه!

جریان چیه که جسد اونایی که ادعا میکنن برای ما میمیرن ، هیچوقت پیدا نمیشه !؟

 




 

چراغ دوستیت تو قــــلبم روشنه

حتی در ساعت اوج مصرف

 




 

ای با صفا / تورا زنم صدا

هر روز می دهم ندا/ اگر داشتی وفا

اس ام اس میدادی گدا !

 




 

تو فرشته ای میدونستی؟.

.

.

. البته فرشته قبض روح

 




 

اب پ ت ث ى آ ٣ ۳



فقط دکمه ۳ گوشیم کار می کنه!

 




 

دعای خالصانه یک کودک:خدایا، لطفا برای خانمهای فقیری که توی کامپیوتر بابام

هستند لباس بفرست !!!

 




 

میگن خوشتیپ ها عمرشون کوتاهه

خوش به حالت حالا حالا ها زنده ای !!!




 

زندگی را از تو نام برده اند !
ز : زاویه نگاه تو
ن : نوای کلام تو
د : درگاه ابروی تو
گ : گیسوی پریشان تو
ی : یارو ، سر کاری!

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه 1391/12/08 ساعت 20:48

عالی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد