اس ام اس جدید عرفانی و عاشقانه مردادماه۸۹



من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهی که بلغزد به من، من خودم بودمو یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزید





.

عشق کلید شهر قلب است، به شرط آنکه قفل دلت هرز نباشد که بار هر کلیدی باز شود

 


.

آرزوم بی تو محاله، لحظه هام بی تو سواله، / بی تو مقصد خیلی دوره راه عشقم بی عبوره / من نمیخوام تو خیالم بهت بگم عاشقت هستم / دوست دارم که راستی راستی حس کنم کنارت هستم

 



.

.

من در این کلبه خوشم تو در آن اوج که هستی خوش باش، من به عشق تو خوشم تو به عشق هر که هستی خوش باش

 

.

.

.

اگر یادت کنم دیوانه میشم / فراموشت کنم بیگانه میشم / اگر ترکت کنم میمیرم از غم / فراموشت کنم میپاشم از هم

 

.

.

.

غم خانه عشق تو به رضوان ندهم، یک خار تو را به صد گلستان ندهم / تو معدن عشق آرزوهای منی، من کفر تو را به گنج ایمان ندهم

 

.

.

.

یک شب از عمرم صفحاتی خواندم، چون به نام تو رسیدم لحظاتی ماندم / همه دفتر عمرم ورقی پیش نبود، همه تکرار تمنای تو بود

 

.

.

.

ای دوست گلی به یادگار بفرست، گر لایق گل نیستم خار بفرست / از بهر خدا، نه از بهر دلت، من پیامی داده ام تو جوابی بفرست!

 

.

.

.

موجم کردی که بی قرارت باشم، ابرم کردی که اشک بارت باشم / در سکوت گل جلوه نمودی تا من، چون خار همیشه در کنارت باشم

 

.

.

.

نازی که ز لبخند گل یاس هویداست / زیبایی عشق است که در چشم تو پیداست

.

.

.

هر چه باشی نازنین، ایام خارت میکند / هر چه باشی شیر دل دنیا شکارت میکند

.

.

.

هر چه باشی با لب خندان میان دیگران / عاقبت دست طبیعت اشک بارانت میکند

.

.

.

 

عشق رازی است مقدس برای آنان که عاشقند، عشق برای همیشه بیکلام میماند، اما برای کسانی که عشق نمی ورزند، عشق شوخی بی رحمانه ای پیش نیست

 

.

.

.

طوطیم اندر قفس اما دلم پیش توست، گر قفس را بشکنم پرواز من سوی توست

 

.

.

.

دوست ها تیکه های پازل اند، اگه یکیش کم بشه هیچی جاشو نمیگیره و اون پازل هیچوقت کامل نمیشه، تو یکی از همون تیکه هایی که من هیچوقت گمت نمیکنم

 

.

.

.

زندگی برگ بودن در مسیر باد نیست، امتحان ریشه هاست، ریشه من هرگز اسیر باد نیست، زندگی چون پیچکیست، انتهایش میرسد پیش خدا

 

.

.

.

برای عزیزترین یاور لحظه هایم در غریبانه ترین لحظه تنهایی خویش چشمهایم را تقدیم میکنم، تا هیچگاه به پاکی دوستیمان شک نکند

 

.

.

.

کسی را دوست میدارم ولی افسوس او هرگز نمیداند، نگاهش میکنم شاید بخواند از نگاهم که دوستش میدارم، ولی افسوس که او هرگز نمیخواند، به روی برگ گل نوشتم دوستش دارم ولی افسوس او گل را به گیسوان کودکی آویخت تا او را بخنداند

 

.

.

.

تقدیم به آنکه دارمش دوست، تقدیم به آنکه قلبم از اوست، اگر مهتاب از تن برکند پوست، جدا هرگز نگردد یادم از اوست

 

.

.

.

مرده ام در کوچه های بیکسی، سنگ قبرم را نمیسازد کسی، سوختم خاکسترم را باد برد، بهترین یارم مرا از یاد برد

 

.

.

.

در قفس افتاده ام فکر رهایی نیستم / دل به عشقت داده ام اهل جدایی نیستم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد