اس ام اس عاشقانه و بوسه،اس ام اس بوس و عاشقانه



 
خواهم که ببوسمت ای نوشخند صبح ، خواهم که بنوشمت ای چشمه ی شراب ، بیمار خنده های تو ام بیشتر بخند ، خورشید آرزوی منی گرمتر بتاب

 


منتظر لحظه ی مقدس که تو را در آغوش بگیرم
بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم

وبا تمام وجود قلبم و عشقم را به تو هدیه کنم

آری من تورا دوست دارم وعاشقانه تو را می ستایم



 

بوسه یعنی عشق خالی از گناه. بوسه یعنی قلب تو از آن من. بوسه یعنی تو همیشه مال من

 


به امید نگاهت ایستادن به رویای شانه هایت سر نهادن گونه های زیبایت را بوسه دادن مرا خوش تر از این آرزویی است

 


شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد .بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت میکارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم .

 



یک بار برای دیدن دریا قدم به ساحل گذاشتی... اما امواج دریا هزاران بار برای بوسیدن قدمگاهت تا روی ساحل پیش آمدند. دلم برات تنگ میشه اما هزاران بار بر قدمگاهت بوسه میزنم.

 


 

میدونی... من دوست دارم ....من عاشقتم ....میمیرم برات .....میبوسمت ......چند تا میم داره؟

 


 

یه بوسه تقدیم به آنکه دارمش دوست تقدیم به آنکه قلبم از اوست اگر مهتاب از تن برکند پوست جدا هرگز نگردد یادم از دوست

 


 

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند.تارموی توست اما ریشه ی عمر من است.

 


 

اندکی عاشقانه ترزیرباران بمان ابر رابوسیده ام تابوسه بارانت کنند…....

 

 

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

 


 

بوسه تنها تصادفی است که پلیس راه ندارد. دریای غم تنها دریایی است که ساحل ندارد. قلب تنها چیزی است که شکستنش صدا ندارد. عاشقی تنها دردی است که درمان ندارد.

 

 

وقتی دل تنها کالائیست که خدا شکسته ی آن را می خرد پس چرا من به دست کسی که دلم را شکست بوسه نزنم؟!

 


 

پرنده را دوست دارم اما نه تو قفس بوسه را دوست دارم اما نه تو هوس .....اما …......تو رو دوست دارم تا آخرین نفس.


اس ام اس،اس ام اس جدید،پیامک جدید،مسیج جدید،اس ام اس بوس بوسی،اس ام اس کیس،پیامک بوس کردن،اس ام اس بوس،پیامک جدید بوس،مسیج بوس کردن،اسمس بوس و عشقولانه،اس ام اس احساسی بوس کردن،

اس ام اس،اس ام اس جدید،پیامک جدید،مسیج جدید،اس ام اس بوس بوسی،اس ام اس کیس،پیامک بوس کردن،اس ام اس بوس،پیامک جدید بوس،مسیج بوس کردن،اسمس بوس و عشقولانه،اس ام اس احساسی بوس کردن،اس ام اس دوست داشتن،اس ام اس ابراز علاقه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد