sms عاشقانه،اس ام اس عاشقانه

 دل تنگــــ ـــ ــی
تنها نصیب من بود
از تمام زیبایی هایت….
.
.
.
.

 دیدار شما آرزوی ماست !

(روابط عمومی چشمان بی قرار ! )

.
.
.
.
 زندگی مرا از سنگ ساخت
سنگی که میشود با آن ساختمان ساخت
ساختمانی که میشود از آن بالا
خودت را پرت کنی کف آسفالت خیابان
مردم از کنار جسدت رد شوند
و بگویند : چه ساختمان بلندی … !!
.
.
.
.
 تو خالی از آهنگ
من خالی از شعر
خانه خالی از ساز
دیگر چه داریم برای
باهم بودن …!!
.
.
.
.

تو  کور بودی
و من کر و لال…
من برایت دست تکان دادم
و تو مرا صدا زدی …
برای همین بود
که ما
هرگز بهم نرسیدیم …!!
.
۰
.
۰

 اونقدر غمم زیاده که دارم دق می کنم ، می گذرم از تو چشمات اینو ثابت می کنم

آخه چقدر غرورمو شکستی و دم نزدم ، صبرم دیگه تموم شده با اینکه عاشق توام .




گرچه یوسف را عزیز مصر با درهم خرید

من تو را با نقد جان و دل خریدارم عزیز .



هروقت بی حواس لبتو گاز گرفتی بدون یکی در حسرت بوسیدن لباته .



آرامش یعنی اینکه همیشه ته دلت مطمئن باشی که توی قلب کسی که

دوسش داری یه خونه گرم و راحت بدون همسایه داری .



با ارزش ترین چیز در زندگی دل آدم هاست اگه کسی بهت

سپردش امانت دارخوبی باش .




با قلبی از عشق

با خطی از حریر محبت

با جمله ای کوتاه

درختی صاف

بر روی یک برگ کهنه از یاس

می نویسم : دوستت دارم .




عاشقم کردی و گفتی عاشقان دیوانه اند

عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای.



جک ویژه سرآشپز- جک خنده دار – جوک – جوک جوک – جک جدید – جک توپ – جک باحال – جک قشنگ – اس ام اس عاشقانه – اس ام اس توپ – اس ام اس سرکاری – اس ام اس لاو – پیامک عاشقانه – پیامک جدید – اس ام اس – sms – جک – اسمس – مسیج – آفلاین – - یه ترکه – رشتیه – قزوینیه – لره- اس ام اس تبریک تولد – اس ام اس نیمه شب – اس ام اس تبریک ازدواج – اس ام اس قهر – اس ام اس آشتی – اس ام اس منت کشی – جک -جک جک -  – جک جدید -  – جک روز – جک روز – جک عربی – جک معتاد – اس ام اس لوتی – اس ام اس مناسبتی – اس ام اس تبریک – اس ام اس تسلیت – اس ام اس جدید – شهر اس ام اس – دنیای جک و اس ام اس   اس ام اس ضدحال-  اس ام اس عاشقانه – پیامک عاشقانه – اس ام اس عشقولانه – اس ام اس لاو ، اس ام اس غمگین ، اس ام اس فلسفی ، اس ام اس جدید ، جوک جدید،جدیدترین جک ها و اس ام اس هابا ابدیت روزانه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد