اس ام اس های عاشقانه اردیبهشت ماه ۸۹



قلب تو با قلب من آکنده است / دوستی من و تو تا ابد پاینده است

نوشتم پیامی با شوق خنده / که باشی با خبر از حال بنده

نوشتم این پیام از دل برایت / جوابش را بده جانم فدایت . . .

.

.

.



عشق یعنی پاک ماندن بسیار / آب ماندن در مسیر انجماد

در حقیقت عشق یعنی سادگی / در کمال برتری ، افتادگی . . .

.

.

.



برای به تو رسیدن دنبال باد دویدم / آبی نبود تو راهم ، اما سراب میدیدم . . .

.

.

.





گر یمنی چو با منی پیش منی / گر پیش منی چو با منی در یمنی !

من با چنانم ای نگار یمنی / خود در عجبم ، که من توام یا تو منی!

.

.

.



غروب است و دلم از غم گرفته / دلم از دوریت ماتم گرفته

برای قلب من خورشیدی اما / مرا قلب تو دست کم گرفته . . .




.

.

.



فرقی نمیکنه من اول اومدم یا تو ، مهم اینه که کی تا آخرش میمونه . . .

.

.

.



در ره عشق که از سیل بلا نیست گذار / کرده ام خاطر خود را به تمنای تو خوش . . .

.

.

.



دلت آینه ایثار عشق است / نگاهت معنی بیدار عشق است

تو در آبادب دل خانه داری / تو را دیدن همان دیدار عشق است . . .

.

.

.



میخوام که عاشقت بشم ، گل شقایقت بشم / دلم واست تنگ شده بود ، گفتم مزاحمت بشم !

.

.

.



اونی که عاشقش بودم از دست دادمش ، حالا اونی که منو داره دوستش دارم . . .

.

.

.


سر سبزترین بهار تقدیم تو باد / اواز خوش هزار نغمه تقدیم تو باد

پرسوزترین گدازه از عشق بگیر / یادت نرود اجازه از عشق بگیر . . .

.

.

.



چه سخت اس در جمع بودن /  ولی در گوشه ای تنها نشستن

به چشم دیگران چون کوه بودن / ولی در خود به آرامی شکستن . . .

.

.

.



در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن / شرط اول قدم آن است که مجنون باشی . . .

.

.

.



تنهاییم را با تو قسمت میکنم ، سهم کمی نیست

گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی نیست . . .

.

.

.



دوستت دارم نه در هوس / دوستت دارم نه در قفس

دوستت دارم تا آخرین نفس . . .

.

.

.



تقدیم به آن که دوری اش غمم ، خانه اش قلبم و فراموشی اش مرگم است . . .


برچسب‌ها: behtarin sms haye asheghane jadid, emroozsms, free sms, golvhine sms haye zibaye esfand mah 88, http://radsms.com, payamake 89, payamake esfand mah 88, payamake jadid, payamake jadid asheghane, payamake kheyli jadid, payamake nab, payamake ziba va jadide emrooz, radsms, radsms.com, sms 2010, sms 89, sms akhare sal, sms asheghane, sms asheghane ziba va jadid, sms emrooz, sms esfand, sms jadid, sms kheyli jadid, sms love, sms love 89, sms love jadid, sms new, sms news, sms rooz, sms tavalod, sms ziba, sms آخر سال, sms آشتی, sms اسفند ماه 88, sms امروز, sms برای معشوق, sms جدید, sms عاشقانه, sms عاشقانه اسفند, sms عاشقی, sms عشقی, sms قهر, sms لاو, sms منت کشی, sms&jok new, smsrooz, tavalod, آف اسفند ماه 88, آف بسیار زیبا, آف بسیار زیبای عاشقانه, آف جدید, آف خیلی جدید, آف خیلی قشنگ, آف زیبا, آف عاشقانه, آف عاشقانه زیبا, آف عاشقانه فروردین ماه 89, آف عشقولانه, آف فروردین ماه 89, آف مفهوم دار, اس ام اس 2010, اس ام اس 89, اس ام اس آخر سال, اس ام اس آخر سال عاشقانه, اس ام اس آشتی, اس ام اس اردیبهشت ماه 89 عاشق, اس ام اس اسفند ماه 88, اس ام اس اسفند ماه 88 عاشقانه, اس ام اس امروز, اس ام اس اول فروردین ماه 89, اس ام اس باحال, اس ام اس برای دوست, اس ام اس برای معشوق, اس ام اس برای همه, اس ام اس جدید, اس ام اس جدید radsms.com, اس ام اس خیلی جدید, اس ام اس خیلی داغ, اس ام اس خیلی قشنگ radsms.com, اس ام اس داغ, اس ام اس داغ امروز, اس ام اس داغ عاشقانه, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس سری جدید عاشقانه, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه radsms.com, اس ام اس عاشقانه آخر سال, اس ام اس عاشقانه اسفند ماه 88, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عاشقانه خیلی جدید, اس ام اس عاشقانه خیلی قشنگ, اس ام اس عاشقانه خیلی قشنگ و زیبای اسفند ماه 88, اس ام اس عاشقانه داغ 89, اس ام اس عاشقانه زیبای فروردین ماه 89, اس ام اس عاشقی 89, اس ام اس عشقولانه, اس ام اس عشقولانه فروردین ماه 89, اس ام اس عشقی 89, اس ام اس عشقی فروردین ماه 89, اس ام اس غم, اس ام اس غمگین, اس ام اس قهر, اس ام اس لاو, اس ام اس لاو 89, اس ام اس مخصوص 89, اس ام اس مفهومی, اس ام اس منت کشی, اس ام اس موبایل, اس ام اس ناب, اس ام اس نایاب, اس ام اس های احساسی, اس ام اس های اردیبهشت ماه 89, اس ام اس های بسیار زیبا و جدید اردیبهشت ماه 89, اس ام اس های داغ 89, اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و ناب فروردین ماه 89, اس ام اس های عاشقانه زیبا ، جدید و بسیار تاثیر گذار فروردین ماه 89, اس ام اس و پیامک بسیار زیبا و جدید عاشقانه فروردین ماه89, اس ام اس کم یاب, بسته اس ام اس عاشقانه زیبا, بهترین اس ام اس ها, بهترین اس ام اس های 89, بهترین اس ام اس های فروردین ماه 89, بهترین و جدیدترین اس ام اس های فروردین ماه 89, جدیدترین آف های عاشقانه, جدیدترین اس ام اس ها, جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89, داغ ترین اس ام اس های عاشقانه, داغ داغ اس ام اس, راد sms, راد اس ام اس, سری جدید اس ام اس های عاشقانه جدید و بسیار زیبای 89, سری جدید اس ام اس های عاشقانه خیلی زیبای فروردین ماه 89, سری جدید اس ام اس های فروردین ماه 89, مجموعه sms های زیبا, مجموعه اس ام اس های آخر سای, مجموعه اس ام اس های عاشقانه, مجموعه کامل اس ام اس های 89, مرکز اس ام اس ایران, مسیج اردیبسهت ماه 89, مسیج اسفند, مسیج جدید, مسیج خیلی جدید, مسیج عاشقانه اسفند, مسیج عاشقانه فروردین ماه 89, مسیج فروردین ماه 89, مسیج ناب اسفند ماه 88, پیامک 2010, پیامک 89, پیامک آخر سال, پیامک اردیبهشت ماه 89, پیامک اسفند ماه 88, پیامک امروز, پیامک برای معشوق, پیامک جدید, پیامک عاشقانه, پیامک عاشقانه اسفند ماه 88, پیامک عاشقانه جدید, پیامک عاشقانه فروردین ماه 89, پیامک عشقولانه فروردین ماه 89, پیامک فروردین ماه 89, پیامک لاو, پیامک ناب عاشفانه, گلچین اس ام اس های عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد