مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه سری49

اس ام اس sms (پیامک) عاشقانه

 

 

زندگی به من آموخت چگونه گریه کنم ولی گریه نیاموخت چگونه زندگی کنم.تو به من آموختی دوستت بدارم اما نیاموختی چگونه فراموشت کنم!

.


.


به <@> من تو ><( ( (:> ..........................نفهمیدی؟ میگم به چشم من تو ماهی

.


.


تقصیر دلم چیست اگر روی تو زیباست حاجت به بیان نیست که از روی تو پیداست من تشنه یک لحظه تماشای تو هستم افسوس که یک لحظه تماشای تو رویاست

.


.


عشق اون چیزیه که لبخند رو وقتی که خسته ای به لبت میاره .

.


.


دانی که شمع دم مرگ به پروانه چه گفت؟ گفت:ای عاشق بی چاره فراموش شوی سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد گفت:ای عاشق دیوانه تو نیز خاموش شوی

.


.


چارلی چاپین: اگر یک روز شاد شدی ...... آرام بخند تا غم بیدار نشه و اگر یک روز غمگین شدی..... آرام گریه کن تا شادی نا امید نشه

.


.


رو سنگ قبرم بنویس اینجا مجال گریه نیست.......هر کی می خواست گریه کنه بهش بگو اون دیگه نیست

.


.


هست آن نیست که هر لحظه کنارت باشد هست آن است که هر لحظه به یادت باشد



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد