اس ام اس عاشقانه

قبر واقعی آدم در خاک نیست ، بلکه در قلب کسی است که فراموشت نمیکند . . .

نمیدونم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی !؟



در میان بغض کوچه ها من همان تنها ترینم / گر میان هر نگاهی صوت غمگینی شنیدی



یاد کن از قلب بی تابی که هر دم یاد معشوق است . . .

در فلسفه وفا چنین آمده است ، دل وقف شکستن است ، بیهوده نرنج . . .


تو در انجا ، من اینجا بی قرارم / دل صبری تو داری من ندارم



دلا تا کی اسیر یاد یاری ، ز هجر یار تا کی داغداری



بگو تا کی ز شوق روی لیلی ، چو مجنون پریشان روزگاری . . .

اگرچه قلبم برای بودن کوچک است / اما برای همیشه مهمان این خانه کوچک باش . . .



جانم ز فراق ، رنج بسیار کشید / با رفتن تو همیشه آزار کشید



ما همسفر راه درازی بودیم / بین من و تو زمانه دیوار کشید  . . .

آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم



آره من قول داده بودم تا تهش باهات بمونم

ولی پس دادی نگامو زیر رگبار غرورت

من فقط یه کم شکستم ، خوب نگام کنی همونم . . .

برای تو که هیچ وقت یاد نگرفتی بد باشی ، یه دنیا خوبی آرزو میکنم . . .



دل رو زدم به دریا زدم برات پیامی / فقط برای اینکه نگی که بی مرامی !



گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری  پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری



گفتی نمی خواهی ببارم عشق ، اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری  . . .

دریاچه دل پاک و نجیبی دارد / بنگر که چه حالت غریبی دارد



آن موج که سر به صخره ها میکوبد / با من چه شباهت عجیبی دارد . . .

دوست داشته باش و زندگی کن ، زمان همیشه از آن تو نیست . . .



هر گاه قادر به شمردن قطرات باران شدی  ، خواهی دانست که چقدر دوستت دارم . . .



گناه من گناه بی گناهیست / تمام هستی ام غرق سیاهیست

به هر کس دل دادم بی وفا شد / چو پابندش شدم از من جدا شد . . .


  اس ام اس عشقولانه جدید  smsاس ام اس  مسیج خنده  اس ام اس عاشقانه دل شکسته  smsهای خنده دار  smsهای عشقولانه ضدحال  اس ام اس دل شکسته  اس ام اس های عشقولانه و بامزه  sms های خنده دار و عشقولانه  لیستی از عشقولانه ترین اس ام اس ها  اس ام اس عشقولانه  اس ام اس حقیقت  اس ام اس های معنی دار آشتی  smsهای عشقولانه سرکاری  smsهای غمگین  sms های دلشکسته  اس ام اس خنده دار  اس ام های عاشقانه غمگین  پیامهای عاشقانه جدید  مسیج های عاشقانه  چک اس ام اس جدید  اس ام اس روز دختر  عاشقانه غمگین  اس ام اس قبر  اس ام اس برای عاشق دل شکسته  دل غمگین عاشق  جدید ترین اسمس سر کاری  کلوپ اس ام اس sms  اس ام اس غمگین شکسپیر  اس ام اس شراب  اس ام اس های دلشکسته و
اس ام اس . مسیج . پیامک . پیام کوتاه . اسمس . اس ام اس و جوک . جدیدترین اس ام اس . اس ام اس جدید . اس ام اس روز . اس ام اس ویژه . اس ام اس 89 . اس ام اس 88 .اس ام اس 2009 . اس ام اس 2010 . Funny . اس ام اس دونی . اس ام اس باحال . اس ام اس ضد حال . اس ام اس درباره . اس ام اس خفن . اس ام اس بامزه . دنیای اس ام اس . اس ام اس داغ . اس ام اس تازه . معدن اس ام اس . بانک اس ام اس . آرشیو اس ام اس . کتاب اس ام اس . گالری اس ام اس . مرجع اس ام اس . اس ام اس ایرانی . اس ام اس بازی . اس ام اس سرکاری . اس ام اس خنده دار . اس ام اس طنز . اس ام اس عاشقانه . SMS LOVE . اس ام اس LOVE . اس ام اس لاو . اس ام اس عشقولانه . اس ام اس دوستت دارم . اس ام اس بوسه . اس ام اس بوس . اس ام اس بوسی . اس ام اس بوس دار . اس ام اس KISS . اس ام اس رمانتیک . اس ام اس قشنگ . اس ام اس هلو . اس ام اس گلابی . اس ام اس خنده دار . اس ام اس عاشقانه شعر . اس ام اس شعر عاشقانه . اس ام اس شعر خنده دار . اس ام اس دعا . اس ام اس ضرب المثل . اس ام اس . سیاسی .اس ام اس دوری . اس ام اس تنهایی . اس ام اس دلتنگی . اس ام اس دل شکسته . اس ام اس جدایی . اس ام اس نارفیق . اس ام اس نامردی . اس ام اس غرور . اس ام اس غمگین . اس ام اس غم . اس ام اس گریه . اس ام اس اشک . اس ام اس پشیمونی . اس ام اس فراق . اس ام اس منت کشی . اس ام اس خجالت . اس ام اس خداحافظی . اس ام اس تسلیت . تهنیت .اس ام اس نیمه شب . اس ام اس شب بخیر . اس ام اس بی ادبی . اس ام اس توپ . اس ام اس شکلک دار . اس ام اس تصویری . شکلک های اس ام اسی . اس ام اس مناسبتی . اس ام اس دخترونه . اس ام اس پسرونه . اس ام اس تولد . اس ام اس تبریک تولد . اس ام اس سالگرد ازدواج . اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج . اس ام اس زناشویی . اس ام اس زنونه . اس ام اس روز پدر . اس ام اس روز مادر . اس ام اس روز معلم . اس ام اس روز پرستار . اس ام اس انتخاباتی . اس ام اس احمدی ن‍‍ژاد . اس ام اس مرحسین موسوی . اس ام اس موسوی . اس ام اس سبز . اس ام اس موج سبز . اس ام اس جنبش سبز . اس ام اس کروبی . اس ام اس شهادت . اس ام اس ولادت . اس ام اس مذهبی . اس ام اس معما . اس ام اس عید نوروز . اس ام اس تبریک عید نوروز . اس ام اس سال تحویل . اس ام اس سال نو . اس ام اس عید مبعث . اس ام اس عید فطر . اس ام اس عید غدیر . اس ام اس عید قربان . اس ام اس ولادت ائمه . اس ام اس شهادت ائمه . اس ام اس ماه رمضان . اس ام اس شب قدر . اس ام اس ماه محرم . اس ام اس شهادت امام حسین - اس ام اس محرم . اس ام اس عاشورا . اس ام اس تاسوعا . اس ام اس شام غریبان . اس ام اس اربعین . اس ام اس بهاری . اس ام اس تابستانی . اس ام اس تابستونی . اس ام اس پاییزی . اس ام اس زمستانی . اس ام اس زمستونی . اس ام اس بارانی . اس ام اس بارونی اس ام اس روزهای بارانی . اس ام اس برفی . اس ام اس روزهای برفی . اس ام اس آدم برفی . اس ام اس سرد . اس ام اس کریسمس . اس ام اس ولنتاین . اس ام اس هالووین . اس ام اس هالوین . اس ام اس ترس . اس ام اس ترسناک . اس ام اس سپندارمذگان . اس ام اس مهرگان . اس ام اس شب یلدا . اس ام اس شب قدر . اس ام اس نیایش . اس ام اس نیمه شعبان . اس ام اس نیمه شعبون . اس ام اس ولادت امام زمان . اس ام اس چهارشنبه سوری . اس ام اس سیزده بدر . اس ام اس 22 بهمن . اس ام اس دهه فجر . اس ام اس هفته دفاع مقدس . اس ام اس مدرسه . اس ام اس دانشگاه . اس ام اس سربازی . اس ام اس کنکوری . اس ام اس دانشجو . اس ام اس روز دانشجو . اس ام اس فوتبال . اس ام اس ایرانسل . اس ام اس همراه اول . اس ام اس تالیا . اس ام اس یوزارسیف . اس ام اس جومونگ . اس ام اس فلسفی . اس ام اس عارفانه . اس ام اس حکیمانه . اس ام اس پند آموز . اس ام اس دوست . اس ام اس لوتی . اس ام اس خز . اس ام اس فرق . اس ام اس شباهت . اس ام اس ضایع کردن . اس ام اس زشت . اس ام اس بی ادبی . اس ام اس با ادبی . اس ام اس انگلیسی . اس ام اس به زبان ترکی کردی لری . اس ام اس زیبا . اس ام اس فروردین . اس ام اس اردیبهشت . اس ام اس خرداد . اس ام اس تیر . اس ام اس مرداد . اس ام اس شهریور . اس ام اس مهر . اس ام اس آبان . اس ام اس آذر . اس ام اس دی . اس ام اس بهمن . اس ام اس اسفند . JOK . جک . جک دونی . جکستان . دنیای جک . جک سرا . جک بامزه . جک جدید . جک خنده دار . جک و اس ام اس . خفن . روز . جوک . جوک دونی . جوکستان . دنیای جوک . جوک سرا . باحال . بامزه . جوک جدید . جوک روز دانشجو . غضنفر . ترکی . لری . رشتی . کردی . عرب . قزوینی . آبادانی . جوک خنده دار . جوک و اس ام اس . JOKE . لطیفه . آف عاشقانه . آف خنده دار . متن زیبا برای کارت عروسی . شعر کارت عروسی . جمله های کوتاه . جمله های عاشقانه . جملات زیبا . جملات قصار . جملات حکیمانه . جمله های کوتاه زیبا . جمله های زیبا از بزرگان از بزرگان . جملات ناب . جملات دکتر علی شریعتی . جملات ادبی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد