اس ام اس تیکه دار جدید و با معنی SMS Significantبهمن92

به جای پاک کردن اشک هایتان

آنهایی که باعث گریه تان می شوند را پاک کنید !
 .
.
.

از تنها بودنم راضی نیستم

اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم

 

.
.
.

سقوط

تاوان پریدن با بعضی هاست …
.
.
.

به بعضیا باید گفت :

عزیزم من کارگردان همون فیلمیم که تو داری واسم بازی میکنی
.
.
.

اگه تو روت خندیدم به خاطر این بود که

نخواستم تو روت بالا بیارم

اینو بفهم !
.
.
.

هرکی ازم سراغت رو می گیره نمی گم وجود نداری

میگم وجودش رو نداشتی …
.
.
.

این روزها اگه کسی گفت : “من عاشقتم”

بپرس : تا ساعت چند ؟
.
.
.


تازگیا هرکی میگه دوسِت دارم ، خندم میگیره !

بی اراده میگم : تو دیگه چی میخوای ؟
.
.
.

بعضیها یار نیستن بارن !

وقتی که میرن آدم احساس میکنه سبک شده !
.
.
.


اینقدر خودت رو اذیت نکن

اونی که بودنت رو قدر ندونست لایق حضور در فکرتم نیست
.
.
.

تو همیشه می گفتی :

من یه تار موی تو را به هیچ کس نمی دهم !

اینقدر تارهای موی من را به این و آن دادی تا کچل شدم !

حالا برو دست از سر کچلم بردار
.
.
.

در دسترس بودنت دیگر برایم ارزش ندارد

اکنون نه مشترک هستی نه مورد نظر !




برچسب‌ها: پیامک فاز سنگین و تیگه دار جدید, مسیج تیگه دار و فاز سنگن جدید, اس ام اس فاز سنگین و تیگه دار جدید بهمن92, سایت اس ام اس جدید93, وبلاگ اس ام اس فاز سنگین جدید93

نظرات 1 + ارسال نظر
یوشیتا 1392/11/20 ساعت 11:12

ممنون بسیار عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد