اس ام اس دوستانه خرداد 93|اس ام اس مهربانی جدید 93

اگر کودکی با دوستی و مهربانی زندگی کند می آموزد که زندگی زیباست!اگر کودکی با بردباری زندگی کند,می آموزد که صبور باشد.اگر کودکی با تشویق زندگی کند می آموزد که قدر دانی کند!





اینجا بود که درد را لمس کردم وقتی دلم بودنت را میخواست ولی محبور بودم به نبودنت عادت کنم دوست من
 



اس مس جدید




اسراف میکنم درد و دوست داشتنت "خدا" اسراف کاران عاشق را دوست دارد....




اس ام اس



وقتی تو حرفهایم را نمی خوانی...چه تفاوتی دارد که حرف دلم را بنویسم یا از بغل دستی کپی کنم!!!








در آغوشم که میگری آنقدر آرام می شوم که فراموش  میکنم باید نفس بکشم....!!!







ستاره ها هیچ گاه از خاطر آسمان نمی روند,بگذار دل من آسمان باشد و یاد تو ستاره







عاشقانه ترین نگاهم را روی قایقی از باد نشاندم و پارو زنان سوی تو فرستادم وقتی به ساحل نگاه تو رسید چشمانت را بستی و قایقم غرق شد







زندگی تنهاعبورنفسهانیست,تداعی لحظه هایی
است که به یاد دوست میگذرد...







دوستی
مرام
وفا
رفاقت
عشق
به بعضیا باید این طوری سرمشق بدی تا از هر کدوم یه صفحه بنویسند...!!!







وقتی آدمها طوری رفتار میکنند که گویی دوستتان ندارند.....
باورشان کنید...واقعا ندارند






برچسب ها:اس ام اس جدید ،اس ام اس مهربانی جدید 93 ،سایت اس ام اس ،سایت اس ام اس جدید 93 ،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد