اس ام اس جدایی عاشقانه جدید اردیبهشت93

هر آشنایی تازه  اندوهی تازه است مگذارید که نام شما را بدانند و به نام بخوانندتان
هرسلام  سرآغاز دردناک یک خداحافظی ست

 

*

اس ام اس جدایی عاشقانه جدید
 
*

 


یک مترسک خریده ام
عطر همیشگی ات را به تنش زده ام
درست مثل توست
فقط اینکه روزی هزار بار
مرا از رفتنش نمی ترساند

 

*

اس ام اس جدایی عاشقانه جدید

*

 


برنگرد کسی که شکسته٬اب از سرش گذشته برگشتنت هم دردی را دوا نمیکند برنگرد

 

*

اس ام اس جدایی عاشقانه جدید

*

 


خداحافظ ای غروب عشق
خداحافظ ای طلوع لبخند
خداحافظ ای اشک و چشم
خداحافظ ای یار بی وفا خداحافظ

 

*

اس ام اس جدایی عاشقانه جدید

*

 


گاهی گذشت میکنم وگاهی گذر ای کاش بدانی فرقشان را

 

*

اس ام اس جدایی عاشقانه جدید

*

 


تقصیر ما نیست  مقصر معلم دستور زبان فارسی بود:
به ما نگفت که من با هر تویی ما نمیشود

 

*

اس ام اس جدایی عاشقانه جدید

*

 


خودم را به هزار راه میزنم
به هزار کوچه
به هزار در
نکند یاد آغوشت بیفتم

 

*

اس ام اس جدایی عاشقانه جدید

*

 


بیخودی دلم از بیخود گفتنش گرفت

 

*

اس ام اس جدایی عاشقانه جدید

*

 


کاش کنارم بودی
من از دوریت گلایه می کردم
از بی مهریت  از اشک هایی که ریختم
و تو با یک بوسه تمام می کردی
این همه درد ر

 

*

اس ام اس جدایی عاشقانه جدید

*

 


اگه حوصله اش رو نداری بهش بگو
اما
هیچ وقت
جوری رفتار نکن
که
احساس کنه اضافیه
 
کلمات کلیدی مرتبط با اس ام اس جدایی عاشقانه جدید
اس ام اس جدایی ,
اس ام اس جدایی عاشقانه ,
اس ام اس جدایی جدید ,
اس ام اس جدایی از عشق ,

نظرات 1 + ارسال نظر
hajar 1393/03/10 ساعت 16:16 http://didarto.blogfa.com

خیلی خوشم اومد ملسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد