اس ام اس سرکاری طنز خنده دار جدید اردبیهشت93

 میدونم تا اس میاد دعا میکنی من باشم خواستم بگم دعات مستجاب شد
منم

 

*

اس ام اس سرکاری طنز خنده دار جدید

 


*

 


کاش یکی بودکه بغلم میکرد و میگفت نگران نباش من هستم منم اروم درگوشش میگفتم گنخور

 

*

اس ام اس سرکاری طنز خنده دار جدید

*

 


بد زمونه ای شده
اعضای بدن خودمم به هم رحم نمیکنن
خواستم گوشمو بخارونم با مشت زدم تو گوش خودم

 

*

اس ام اس سرکاری طنز خنده دار جدید

*

 


بعضی از حرف ها تو دل ادم میمونه مثل اخرین تکه رانی هلو تو قوطی

 

*

اس ام اس سرکاری طنز خنده دار جدید

*

 


امسال نمایشگاه کتاب نرفتم  خودم تو خونه سیب زمینی سرخ کردم خوردم

 

*

اس ام اس سرکاری طنز خنده دار جدید

*

 


من خیلی آدم ریلکس و مهربون و منطقی ام
منتها این مال وقتیه که خوابم
وقتی که بیدار میشم هم همینجورما
منتها به شرطی که بذارن بازم بخوابم

 

*

اس ام اس سرکاری طنز خنده دار جدید

*

 


حساااب کن این انگلیسی هااا چقدر اذیت میشن که انگلیسی فکر میکنن
خدایییی خیلی سخته

 

*

اس ام اس سرکاری طنز خنده دار جدید

*

 


اگه دیدی ی کسی همینجوری نگات می کنه فک نکن عاشقته بدون ی کاری کرده می خواد بدونه فهمیدی یا ن

 

*

اس ام اس سرکاری طنز خنده دار جدید

*

 


بعضی وقتاس که باید گفت :چی بگم؟ چی دارم که بگم؟ چی میتونم که بگم؟

 

*

اس ام اس سرکاری طنز خنده دار جدید

*

 


تو درس نداری؟   چیست؟
جمله ای است کصافط
که فرد برای تضعیف روحیه ی فرد مقابل با لحن دستوری به کار میبرد
و نامبرده بعد از شنیدن آن خودش را به کوچه ی علی چپ زده و و در بیشتر مواقع پاسخ  درس ندارم   از وی شنیده میشود
شما ها درس ندارید؟
 
کلمات کلیدی مرتبط با اس ام اس سرکاری طنز خنده دار جدید
اس ام اس سرکاری ,
اس ام اس سرکاری طنز ,
اس ام اس سرکاری جدید ,
اس ام اس سرکاری خنده دار ,
اس ام اس سرکاری 93 ,

نظرات 1 + ارسال نظر
nafas 1393/04/02 ساعت 17:36

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییی خوب
.

.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خوب نبوووودددددد

















ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ



















شوخی کردم عالی بوووددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد