اس ام اس جدید و داغ اسفند 92

فرق نمیکند بگویم و بدانی یا نگویم و ندانی.فاصله دورت نمیکند وقتی در خوب ترین جای اندیشه ام جای داری





کلمات با من قهر نداز بس از تو نوشتم و نیامدی.....
 




فردا بگو نیاید من هنوز دیروزم را زندگی نکرده ام....




اس ام اس جدید


بعضی ها آه ها را چقدر هم از ته دل بکشی سینه ات خالی نمیشود امروز من پر از همان آه هاست!!!




اس جدید 93



ضرورت "بودنت"همیشگی ست فرقی نمیکند...چه در خاطر من ...چه در کنار من!





تاوان حرف های که نمیزنم وبغض هایی که فرو میدهم موهای سفیدی که لا ب لای موهایم دارم.....




اس ام اس جدید



وقتی جای چیزی امن است,کمتر سراغش را میگیری...مثل "یاد تو" در دل من....





گفتی ما به درد هم نمیخوریم,اما ندانستی که من تو را بخاطر دردهایم نمیخواهم....




اس ام اس جدید 93



در تمام داروخانه ها موجود است نرم کننده موی سر,نرم کننده پوست دست کاش می شد یرای نرم کردن دل تو هم نسخه ایی گرفت





مرا به تو هیچ تملکی جز این نیست که همواره دلم برای مهربانبت تنگ میشود



برچسب ها:اس ام اس جدید ،اس مس جدید 93 ،سایت اس ام اس ،اس ام اس عاشقانه جدید ،

نظرات 1 + ارسال نظر
نیره 1392/12/06 ساعت 11:36 http://naseri-n.blogfa.com

درود
آفرین برشما
زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد