اس ام اس بی وفایی اسفند 92

تک پره کسی نباش که دم پره همس...چون پرچم بعضیا با "لاس"بالاس!






در سقوط هم میتوان زیبا بود.این را آبشار گفت....
 



کافه چی رو میزش اینطور نوشته بود:اینجا طعمــ دلتنگی ,تلختـــــــر از قهوه است





اس مس جدید 93




از فکر کردن ب فردای بی تو خسته شدم ...خسته!!!!




اس ام اس جدید




یک روز او هم معنای "بی محلی " را می فهمد بگذار اکنون با "هم محلی هایش"خوش باشد!!!!





اس ام اس تنهایی جدید



دیگر نمیگویم بمان اگر بخاطر "من" بماند بخاطر "دیگری" هم که باشد میرود....




اس ام اس تنهایی 93


ولت میکنم و میرم ....نه اینکه دوستت نداشته باشم,نه!!!از نخودی بـــودن متنفرم.....





هیچگاه نفهمیدم چه رازی است بین دل و دستم...از دستم رفت به هر چه دل بستم!





سایت اس ام اس جدید


دلم زیاد روشن بود.....سوخت!!!





تر کت میکنم تا هر سه راحت شویم....من,تو و رفیقم من از قید تو,او از قید من و تو از قید خیانت....





همه آرام گرفتند و شب از نیمه گذشت ...آنکه  خواب نرفت چشم من رو یاد تو بود!!





برچسب ها:اس اس ام جدید 93 ،اس مس تنهایی 93 ،اس ام اس فروردین 93 ،اس ام اس بی وفایی 93 ،اس ام اس بی وفایی اسفند 92 ،

نظرات 1 + ارسال نظر
نیره 1392/12/06 ساعت 11:38 http://naseri-n.blogfa.com

درود
دست شمادرد نکنه
سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد