اس ام اس خنده دار اسفند 92|جک جدید

از آدمــــای شــهر بیزاری ؟
خــُـب پـــاشـــو بــُرو دهـــاتتـــون :


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بعضیا رو باس گذاش توو سبد کالا ! بس که نیاز همه رو برآورده میکنن !!
 



یه اهنگ سنتی دارم گوش میدم هفت دیقه س هیچی نگفته!!!!
فقط بعضی جاهاش میگه هااااااااااااااااااایییییییی
الآن به نظرتون من چیکارکنم؟؟؟؟؟؟


جوک جدید


امشب باخیال تو...
.
.
.
.
.
.
.
نه امشب بیخیال تو , میرم جوجو اس ام اس جوک جدید میخونم


اس ام اس جدید

الان سوال من اینه حالا که سبد کالا دارن میدن باید سبدش پس بدیم یا نه‏?‏

جک جدید


عاغا معلم ورزش ما روز اولی که اومد سرمون می خواست خودشو معرفی کنه گفت : سبزی هستم(فامیلیشه) . منم فک کردم داره شوخی میکنه گفتم:خوشبختم سبزی یونجه هستم . هیچی دیگه قرار بود یه سال ادم باشم که اونم نشد از کلاس انداختتمون بیرون.




لوله آب است دیگر
.
.
.
.
.

.
.گاهی دوست دارد در زمستان یخ بزند تا ما از بی آبی هلاک شویم



برنده جایزه نوبل ادبیات در زمان تقدیم جایزه خود به همسرش گفت: “این جایزه را به همسر عزیزم تقدیم می کنم که با نبودش باعث شد من بتوانم این کتاب را تمام کنم !




برچسب ها:جک جدید ،جک 93 ،اس ام اس سرکاری اسفند 92 ،اس ام اس فروردین 93 ،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد