اس ام اس جدید|اس ام اس جک اسفند 92

مردی در مصر خواب دید:سبدی پر از گل در دست دارد و هرسان به طرف خانه میرود,تعبیر آن را از یوزارسیف پرسید,اشک در چشمانش یوزارسیف حلقه زد و گفت:وای بر تو....سبد کالا به شما تعلق نمی گیرد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ولنتاین واسه کیاس؟
واسه شما عاشقاس!
ما که عشقمون خداس
کادومونم با بقیه جداس
 
جک جدید اسفند

من کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت...ولی تو کسی را از دس دادی که  دیوانه ات بود!پس تو باختی نه من!!!باختنت مبارک عشقم...



به سلامتی اونی که بی کسه,ولی ناکس نیست



حسنی نگو بلا بگو تنبل تنبلا بگو *نه فلفلی نه قلقلی نه مرغ زرد کاکلی*هیچ کس باهاش رفیق نبود*تنها روی سه پایه نشسته بود تو سایه*بابای حسن اومد و گفت:حسنی میای بریم حموم -نه نمیام نه نمیام -میای بریم سلمانی نه نمیخوام نه نمی خوام.دخر خوشگل و باحال اومد سراغ حسنی میای بریم...ادامه داستان مورد تایید وزارت ارشاد قرار نگرفت و گرنه رو دست همه زده بود



اس امس جدید


هر گاه صدای جدیدی سلام میکند تپش قلب میگیرم,من دیگر کشش خداحافظی ندارم !




تقصیر خودمونه... بعضی ها عددی نبودند و ما آنها را به توان رساندیم!!!



اس ام اس جدید


برایم دعا کن...اجابت مهم نیست.نیاز من به آرامشی ست که بدانم تو به یاد منی....


اس ام اس جدید



تا می خواهم از تو دل بکنم صبر می اید...چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را




شرم میکنم!با ترازوی کودک گرسنه ای که کنار پیاده رو نشسته وزن سیری ام را بکشم




اس ام اس جدید


تو که میدونی غیرتم همه چیزمه لامصب ...حداقل ب خوابم میای تنها بیا!





روزی که یادت را با قلبم گره زدم تفاوت بین عشق و علاقه را درک کردم ولی امروز دلتنگی غنی تر از عشق خودنمایی میکند.دلتنگتر از همیشه بیادتم




وقتهاست که دلم وقت و بی وقت هوای وقت های با تو بودن را میکند...و تو رفته ای و من,چه بی وقفه وقتهایم را با تو میگذرانم...




دلم بک بازی تازه میخواهد یک بازی شاید عاشقانه ن برد ن باخت که دلم تنها ب یک لبخند تساوی قانع است....




برچسب ها:اس خنده دار جدید ،اس ام اس جوک.جک جدید ،جوک بهمن 92 ،جوک اسفند 93 ،

نظرات 1 + ارسال نظر
آنی 1392/12/02 ساعت 21:06

لایک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد