sms های عاشقانه و زیبا بهمن 92

بهار من تویی

حالا چه فرقی می کند تقویم روی میز

اگر پایان پاییز است،

آغاز زمستان است،

یا هر چـیز.





لبخندت …

دنیایم را تغییر میدهد

کافیست بخندی تا ببینی

چگونه در سردترین فصل سال

گل از گلم می شکفد
 




برای من

تنها با یک گل

بهار می شود

گل

روی تو … !





کاش

هرگز

ندیده بودمت!

لعنت

بر چشمی که

بی موقع باز شود…





شیرین ترین خاطرۀ

دنیا باشی

مالِ من نباشی

زهر می شوی

به کامم

بدجور…!!!!





چقدر ماه گرفتگی را دوست دارم،

شبیه توست

وقتی موهایت را روی صورتت می ریزی !





سفر

به فضا سفینه نمی خواهد

تو

بگو دوستت دارم

فضا با من ….





دمِ

چشم هایت گرم

با آن دوستت دارم های عاشقانه اش

از

زیر زبانت که نمی توان حرفی کشید …



برچسب‌ها: اس ام اس عشق و عاشقی, اس ام اس عشق و عاشقی ناز 92, اس ام اس عشقولانه, اس ام اس عشقولانه بهمن 92, اس ام اس محبت آمیز بهمن 92

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد