اس ام اس جدید و داغ بهمن 92

زندگی را مثل پیازی دیدم که هر وق آن را باز کردم اشکم را در آورد تنهایی آدم ها به اندازه دریا عمق دارد اما برای پر کردنش یک لیوان کافیست




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

اسباب بازی هایش را جمع میکردم!ماتم بر!!!وقتی دلم رامیان انها دیدم!

 


اس ام اس باحال و جدید


سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی شاید امشب سوزش این زخمها را کم کنی اه باران من سرپای وجودم آتش است پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی!!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بسلامتی خودم که موندیم زیر آواری که 1 روز فکر میکردیم محکم ترین تکیه گاهمون میشه...



 
اس مس باحال و جدید

حوایت میشدم ...اگر سیب سرخی داشتی...حیف ک آدم نیستی



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هر چقدر هم هویج میخورم باز هم چشم دیدن آدم بی معرفت را ندارم!




لحظات بی تو بودن را با ساعت شنی اندازه میگیریم یک کویر گذشت برگرد...


 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هنوز هم نفس یک "گرگ پیر"می ارزد به صد شغال امروزی زنده باد رفیقان قدیم


 

او که نشد...به خاک بگویید محکم تر بغلم کند...


 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آغوشت همانند جنگ ویتنام است.هر که رفت یا برنگشت یا اگر بر گشت دیوانه بود!



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوره ایی شده که دوست داشتم بجای"پت"بودم ولی ی دوست واقعی مث"مت" داشته باشم




برچسب ها:اس مس جدید بهمن 92 ،سایت اس م اس ،اس مس جدید ،اس ام اس باحال ،


نظرات 1 + ارسال نظر
نیره 1392/11/08 ساعت 18:49 http://naseri-n.blogfa.com

ممنون وسپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد