اسمس جدید غرور و آدم مغرور آذر ۹۲|متن مغرور مسیج غرور

من عاشقانه هایم را روی همین دیوار مجازی می نویسم !

از لج تو . . .  از لج خودم . . .

که حاضر نبودیم یک بار این ها را واقعی به هم بگوییم !

.

.

.

نمیدونی چه کاری بادلم کردی ، نمیدونی چه غمگینم نفهمیدی

نمیشناسی منو از من چقدردوری ، تواین روزا چه بی رحمانه مغروری

 
.

.

.

گرچــه ای دوســــت غرور دلــــــت احســــاس مـــرا درک نکـــرد…

آفریــــن برغـــم عشــــقـــت کــه مرا ترکـــ نکرد…

.

.

.

گاهی دلم می خواهد

وحشــیانه غرورت را

پاره کنم!

قلب ترا

در مشتم بگیرم

و بفـشارم

تا حال مرا لحظه ایی بفهمی…!

.

اس ام اس غرور | اس ام اس آدم مغرور

.

.

کاش می فهمیدی که تــــــــــو از دید من زیبا بودی ؛

دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند ،

و تـــــــــو چه اشتباهی مغرور شدی …

.

.

.

محکم تر از آنم که برای تنها نبودنم؛

آنچه را که اسمش را غرور گذاشته ام

برایت به زمین بکوبم …

احساس من قیمتی داشت؛

که تو برای پرداخت آن فقیر بودی …

.

.

.

بی وفا !!

ایـن روزهـا نـه مـجـالـی

بـرای دلـتـنـگـی دارم

و نـه حـوصـلـه ات را..

ولـی بـا ایـن هـمـه،

گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـیکـنـد . . .

.

.

.

رُخ به رُخ که شدیم

مــن مات شدم و تــو …

چون پادشاهی که از اینگونه فتحهــا زیاد دیده است

بی اهمیتـــــــ رد شدی …

.

اس ام اس غرور | اس ام اس آدم مغرور

.

.

آنچه را که اسمش غرور گذاشته ام برایت به زمین بکوبم…

احساس من قیمتی داشت که تو برای پرداخت آن فقیر بودی

.

.

.

بمیــــرم من

فهمیدم نمی مانی . . دیدم می روی . . رفتی

باز هم ایستاده ام نگاه میکنم

آخرم میکشد مرا این غرور لعنتی . . .

.

.

.

دیـگـــر نه اشـکـــهایم را خــواهـی دیــد

نه التـــمـاس هـــایم را

و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…

به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی

درخـتـی از غــــرور کـاشـتم…

.

.

.

لعنتی ســـلام مــــرا بــــــه غـــرورت برســــــان

و بـــه او بگــــو

بـهـــای قــــــامــت بــلنــــدش تــنــهــایـیـســـــت…!!

.

.

.

همه ی بغض من تقدیم غرور نازنینت باد،

غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد . . .

.

.

.

جـــانبــــازٍ چند درصـــد است ؟

او که در حادثه ی عـــشـــق ،

قــــــلب و غــــرور خود را از دست داده است ؟

.

 

اس ام اس غرور | اس ام اس آدم مغرور

.

.

من ، مــــن کردن های من و تو بود کــه ،

هیچوقت مـــــــا نشدیـــم

.

.

.

آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد،

شاید بیشتر از تمـــــــام داشتــه هــــایــش دوست می دارد،

حالا ببین اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـــــاطــــر تـــــو، نادیده بگیرد،

چه قدر دوســتت دارد !

و این را بِفهــــــــــــم آدمیــــــــــزاد



برچسب ها : sms ghoroor sms gorur 92 sms maghroor اس ام اس آدم مغرور اس ام اس خاص و جالب اس ام اس درباره غرور اس ام اس سنگین غرور اس ام اس غرور اس ام اس غرور داشتن اس ام اس غرور کاذب اس ام اس مغرور اس ام اس ویژه و مخصوص اس غرور اس غرور آذر 92 اسمس عاشق مغرور اسمس غرور اسمس غرور آذر 92 اسمس مغرور جمله درباره غرور جمله های غرور


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد