اس ام اس سیگار فاز غمگین آذر ۹۲|اس ام اس های جدید و زیبا سیگار آذر ۹۲

همه ترکم کردند به جز یک دوست قدیمی

همان دوست سفید و کمر باریک

او دود می شود و من آرام







اس ام اس برای سیگار

 






سیگار فروش گوشه ی خیابان هم فهمید

ولی تو هنوز نمی دانی که من دود می شوم

و این سیگارها بهانه است







اس ام اس برای سیگار







تلخ ترین قصه دنیاست

صبح تا شب بخندی اما شب تا صبح تنهایی سیگار بکشی







اس ام اس سیگار







اس ام اس جدید

یک نخ آرامش دود می کنم به یاد نا آرامی هایی که از سر و کول دیروزم بالا رفته اند

یک نخ تنهایی به یاد تمام دل مشغولی هایم

یک نخ سکوت به یاد حرفهایی که همیشه قورت داده ام

یک نخ بغض به یاد تمام اشک های نریخته

یاد آن روزها بخیر که هیچ سیگاری تا دلت رضایت نمی داد

نمی سوخت ولی از وقتی رفته ای با اولین کام قلبم هم می سوزد







اس ام اس برای سیگار







تو که نیستی انگار دنیا نیست و هیچ چیز و هیچکس

با من راه نمی آید در نبودت ، نه دلم و نه نفس هایم

این جور وقت ها فقط چشمانم خوب اشک می ریزند

و سیگار هایم قشنگ دود می کنند







اس ام اس برای سیگار







درست است که آذر است

اما من بهمن می کشم و قلبم تیر







اس ام اس برای سیگار







اس ام اس زیبا

اون روزا که با تو بودن واسم آرزو بود تموم شد

امروز با تو بودن یا تنها بودن دیگه واسم فرقی نداره

الان فقط سیگار باشه و یه خیابون و برگای زرد پاییزی







اس ام اس عاشقانه







ﺍﮔﻪ ﺭﻓﺘﯽ ﺳﻮﭘﺮﯼ ﺩﻟﺖ ﻟﻮﺍﺷﮏ نخواست و به جاش سیگار گرفتی

ﺍﮔﻪ ﺭﻓﺘﯽ ﭘﺎﺭﮎ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﺏ ﻧﺸﺪﯼ و به جاش سیگار کشیدی

ﺍﮔﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﻣﯿﺮﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﯾﮕﻪ نمی خندی و همش سیگار کشیدی

ﺍﮔﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺴﺘﻨﯽ ﭼﻮﺑﯽ ﻭ ﭘﻔﮏ ﻧﻤﯿ ﺨﻮﺭﯼ و فقط سیگار کشیدی

ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﯼ ، ﺑﺸﯿﻦ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ ببین ﭼﯽ ﺑﻪ ﺳﺮ ﺩﻟﺖ ﻭ ﺍﺣﺴﺎﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﯼ







اس ام اس برای سیگار







و چه شب هایی بود بعد از اندک عشق بازی با سیگار

با خیال تو به خواب خیانت فرو می رفتم

سیگار خیانت مرا می دید

و می سوخت ولی باز دستانم را رها نمی کرد







اس ام اس برای سیگار







اس ام اس سیگار

من سرد

هوا سرد

برف سرد

پاییز سرد

تو با من سرد

دنیای من سرد

همه چی سرد ولی سیگارم گرم !

این تضاد برای یه لحظه مرا به آرامش می برد




برچسب ها:اس ام اس اس ام اس جدید سیگار اس ام اس سیگا فاز سنگین اس ام اس سیگار اس ام اس سیگار 92 اس ام اس سیگار آذر 92 اس ام اس سیگار فاز بالا اس ام اس سیگار فاز غمگین اس ام اس عاشقانه اس ام اس های سیگار جدیدترین اس ام اس سیگار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد