اس ام اس دوری و جدایی آذر ماه ۹۲|اس ام اس غمگین جدایی پاییز ۹۲

میشه نگام کنی ,راحت شه زندگیم؟چشم بر ندار ازم میپاشه زندگیم…

.

.

.

خسته ام …نه از راهی که آمده ام…یا از انتظاری که گاه امانم را میبرد…خسته از تکرار ندیدن… “تو”…
  
.


.

.

آرامتر تکانش دهید…مرگ مغزی شده باید زودتر برای اهداهم ندارد…احساس است: تا همین دیروز زنده بود خودم دیدم, کسی لهش کرد و رفت…

.

.

.

گاه جلوی آینه می ایستم…خودم را در آن میبنیم…دست روی شانه هایش میگذارم و میگویم:چه تحملی دارد “دلت”….

.

اس ام اس عاشقانه

.

بالا و پایین پریدنم از شوق زندگی نیست…ماهی ,روی خاک چ میکند؟!!!

.

.

.

در شهر خرابان کسی پیر نشد,از خوردن آدمی زمین سیر نشد ,گفتیم جوانیم به پیری برسیم توبه کنیم.از بس که جوان مرد کسی پیر نشد.

.

.

.

گفتم :ما به درد هم نمیخوریم اما او هر گز نفهمید من او را برای دردهایم نمیخواستم

.

.

.

بـ جای تاج گل بزرگی که پس از مرگم برای تابوتم می اوری شاخه ای از ان را همین امروز به من هدیه کن!!!

.

اس ام اس دوری
.

از انتهای خیالت تا هر کجا که بروی بهم میرسیم,زمین بیهوده گر نیست…


برچسب ها:اس ام اس اس ام اس جدایی اس ام اس جدایی 92 اس ام اس جدایی آذر 92 اس ام اس دوری اس ام اس دوری 92 اس ام اس دوری آذر 92 اس ام اس دوری جدید اس ام اس دوری و جدایی اس ام اس غمگین اس ام اس های جدایی جدیدترین اس ام اس دوری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد