اس ام اس تیکه دار و نیش دار آذر92 اس ام اس طعنه دار, اس ام اس کنایه دار دار 92

واسه کسی که برای “داشتنت” ذره ای تلاش نمیکنه یک لحظه دلتنگی هم زیادیه…!

.
.

بزرگترین غلط زندگی ام
عاشق “تو” شدنم بود…
حالا هی بگو
تو هیچ غلطی نمی تونی بکنی!
 .
.

عزیزم دایورت شدی
به اونجا که نباید میشدی
:|

.
اس ام اس تیکه دار آذر 92
.

میگویند یک روزی هست ..

که چرتکـه دست میگیرند و حساب و کتاب میکنند …

و آن روز تـــو باید تــــاوان آن چه با من کردی را بدهی!

فقط نمیدانم ….

تاوان دادن آن موقع تـــو ، به چه درد من میخورد!؟!

.
.

هر کی ازمن گذشت واسه من در گذشت…روحش شاد و یادش گرامی

.

اس ام اس تیکه دار آذر 92
.

بــــى تفــــــــاوت نـــــیستـم . . .
فقــــــط . . .

دیگر کسـى برایـــــم متـــــــفـاوت نـــــیست …!

.
.

هیــس دلکم !

کــــمی آرامــــتـــر تنـــــها شــــو

بی صـــــدا تــــر بـــشــــکــــن

آهــــســــتـــ ـه تـــر سراغـــــش را بگـــــیـــــر

مـــمــــکــن است بــــیـــدار شــــود

وجــــــــدان نــــــداشتــه اش

.
.

بی نمک ترین مکان جهان احتمالا “دست من” است ! . . . ):

.
.

غمگین ست!

مثل ِ بچه های طلاق…

بیچاره؛

عشقمان…!

.
اس ام اس تیکه دار آذر 92
.

مشتَرک مورِدِ نَظرِ من !!

خَستـه اَم اَز طَعنـه های آن صِدای تِکراری !

باور کـن اَگَر خُودَت بگویـی کِـه “خاموشـی” …؛

آرام تَر با خودم کِنار مـی آیَم .

.
.

ساکت نیستم
لبهایم هم نسوخته است
تنها
تمام من
تاول زده
از آشی که نخورده ام…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد