اس ام اس برفی و زمستونی92 ،اس ام اس زمستان ،اس ام اس فصل زمستان پیامک برفی

برف نو! برف نو! سلام، سلام

بنشین، خوش نشسته‌ای بر بام

پاکی آوردی ای امید سپید

همه آلودگی‌ست این ایام . . .

.

.

در این روزهای برفی آیا برای گنجشکان دانه ای ریخته ای ؟

پرنده دل من نیز ، دیر زمانیست که در برف گیر افتاده . . .

 
.

.

. * ./00\. *.
. * (‘_’) * .
* . ( : ) . *
. *( : )* .
ببین چه آدم برفی نازی درست کردم !

با این که خیلی دوستش دارم ، مال تو !

.

.

برف بارید وخدا پاکی خود را به زمین هدیه کرد

زمین مغرور شد که سفید است، پاک است، چون دل خدا…

وخدا با آفتابی اشتباه زمین را به وی گوشزد کرد . . .

.
اس ام اس برفی
.

اطلاعیه !

توی این روزای برفی

تا می توانید در مصرف گاز زیاده روی کنید تا هفته آینده هم تعطیل شوید !

اتحادیه فرهنگیان بی حوصله و دانش آموزان تنبل!

.

.

داره برف میاد، بیا تو قلبم سرما نخوری!

.

.

دوستت دارم اما نه به اندازه ی برف ، چون یه روز آب می شه

دوستت دارم اما نه به اندازه ی گل ، چون یه روز پژمرده می شه

دوستت دارم به اندازه ی روت ، چون هیچ وقت کم نمیشه !

.

.

مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف ٬ سخت محتاج به گرمای پر و بال توام

تو اگر باز کنی پنجره ای سمت دلت ٬ میتوان گفت که من چلچله لال توام . . .

.

.

عشق یعنی آن نخستین حرفها

عشق یعنی در میان برفها

عشق یعنی یاد آن روز نخست

عشق یعنی هر چه در آن یاد توست

.
اس ام اس برفی
.

برف آمد و پاییز فراموشت شد / آن گریه ی یک ریز فراموشت شد

انگار نه انگار که با هم بودیم / چه زود همه چیز فراموشت شد . . .

منبع : سایت دنج پاتوق
.
.

دارد برف می آید در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم کرد

تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند . . .

.
اس ام اس برفی
.

عشق یعنی :

چون خورشید، تابیدن بر شب های دوست

و چون برف ، ذوب شدن بر غم های دوست . . .

.

.

آرزو می کنم غم های دلت برن زیر اولین برف زمستونی

و دلت سفید و همیشه بدون غم بمونه . . .

.

.

دوتا آدم برفی که میونشون یه رود بود عاشق هم می شن

اونا از عشق هم آب می شن به امید این که یه روزی توی رودخونه به هم برسن . . .

.

مثل بارون با صفایی / مثل برف سفید و ماهی

مثل گل خوشبو و زیبا / مثل خون تو قلب مایی

چه بخواهی، چه نخواهی / تو عزیز دل مایی

.

.

لیز خوردن بهونه ایست تا دست هایی رو که دوست

داری محکمتر فشار بدی, روز زمستونیت قشنگ!

.

.

لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم زیره برفه !

درسته که هوا رو گرم نمی کنه ولی تورو دل گرم میکنه

.

.

در فصل زمستون که لبو میچسبد / آغوش و فشار و گفتگو میچسبد پس شعله بخاری ها را کم کن

که فقط زیر پتو میچسبد !!! شرکت ملی گاز ایران !!!

.

.

به دلیل بارش سنگین برف، سرمای شدید و خارج نشدن مردان از

خانه اداره ثبت احوال درباره افزایش شدید جمعیت هشدار داد !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد