اس ام اس احساسی آذر ۹۲| متن لاو آذر 92|مسیج و پیامک زیبا

با صداقت مینویسم من اسیر نازتم

گر بخواهی یا نخواهی نازنینم یادتم

.

.

.

سعی کن به خاطر کسی که دوستش داری، غرورت رو از دست بدی

ولی مواظب باش که بخاطر غرورت کسی رو که دوستش داری رو از دست ندی
 .

.

.

شبها که بی تو پلک غزل بسته می شود ، از لحظه های بی تو دلم خسته می شود

باور نمی کند دل مغرور و ساکتم ، هر لحظه بیشتر به تو وابسته می شود .

.

.

.

چنان زد آتشم با بی وفایی که بیزارم دگر از آشنایی

بر او دل بستم و شد خصم جانم

روا بر من نبود این ناروایی..

.

.

.

عشق یعنی اینکه وقتی می‌خوای برسونیش، رادیو پیام رو روشن کنی و ببینی کدوم مسیر پر ترافیک‌ تره!

.

.

.

نمی دانم وقتی صدای اس ام اس شنیدی دوست داشتی کی باشه؟

متاسفم که اون نیستم !

ولی بیشتر از اونی که منتظرش هستی بیادتم . . .

.

.

.

مشکل از اونجایی شروع شد که خودش رفت اما یادش نه . . .

.

.

.

تو را میخواهم . . .

در این جمله اندوهی ست ؛ اندوه نداشتنت !

.

.

.

در دفتر دل یاد تو سر مشق من است

یاد من هم نکنی ، یاد تو تکلیف من است . . .

.

.

.

همه ی حواسم را جمع میکنم تا خیالت را کم کنم اما تمام یادت در” من ” ضرب میشود

و “ من ” تقسیم میشوم در “ تو ” . . .می بینی ؟ عجب دنیای بی حساب و کتابی ست ؟

.

.

.

” تو ” آن نیستی که به یادت بیاورم ، “ تو ” آن همیشه ای که به یادم می مانی . . .

.

.

.

نوشته ها بهانه است !

فقط مینویسم که یادآوری کنم به یادتم

باورش با تو

.

.

.

اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جدید | اس ام اس

یاد تو حس قشنگی ست که در دل دارم

چه تو باشی چه نباشی “ نگهش می دارم ”

.

.

.

روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد

اگر باران بند بیاید از این خانه می روم . . .

.

.

.

من یاد تو را تا کردم و لای آن کتاب حافظ روی طاقچه که تو به من هدیه کرده بودی پنهان کردم . . .

آری خوب می دانم که دیگر نیستی ولی چه کنم که همه ی فال هایم تا ابد بوی تو را خواهند داد ؟!

.

.

.

از برنامه ۹۰ مزاحمتون می شم. می خواستم بگم شما به عنوان بهترین گل سال انتخاب شدید

.

.

.

همه شب فکرم این است وهمه شب سخنم گر روم دیر به منزل چه بگویم به زنم!

.

.

.

میدونى اوج رفاقت کجاست؟

به فکر رفیقى باشى که هیچ وقت به فکر تو نیست. من الان در اوج رفاقتم

.

.

.

میدونی فرق تو با ما ه و کفش و راه چیه؟ ماه سه حرف داره ولی تو حرف نداری

کفش لنگه داره ولی تو لنگه نداری. راه رو باید تا آخر رفت ولی تو آخرشی

.

.

.

عشق یعنی این که وقتی میخوای برسونیش رادیو پیام رو روشن کنی

و ببینی کدوم مسیر پرترافیک هست تا از همون مسیر بری

.

.

.

عشق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی..دختر همسایه نیست که بهش چشمک بزنی..

غذا نیست که بهش ناخنک بزنی..رفیق نیست که بهش کلک بزنی..

عشق مقدسه…باید جلوش زانو بزنی

.

.

.

برای چشیدن طعم شیرین لحظه ها لبخندی کافیست…

.

.

.

۱۰ شاخه گل برات می فرستم …۹ تا طبیعی ولی دهمی مصنوعی یه کارت هم میزنم بهش ،

که روش نوشته ..تا وقتی که آخرین گل پژمرده بشه دوست دارم!!

.

.

.

مرداب برای به دست آوردن نیلوفر سالها می خوابه تا آرامش نیلوفر به هم نخوره،

پس اگه کسی رو دوست داری، برای داشتنش سالها صبر کن.

.

.

.

به حساب بانکی شما ملیونها بوسه عشق واریز کردم

شما می توانید بطور شبانه روزی از طریق مهر کارت برداشت نمائید!

.

.

.

مکتب ما رسم فراموشی نیست.در مسلک ما عشق هم اغوشی نیست.

مهر تو اگر به هستی ما افتد.هرگز به سرش خیال خاموشی نیست

.

.

.

اگه یه روز چشمات پر اشک شد و دنبال یه شونه گشتی که گریه کنی صدام کن

بهت قول نمی دم که ساکتت کنم…ولی قول می دم که پا به پات گریه کنم.

.

.

.

پرتال اس ام اس بخون | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جدید | اس ام اس

یک نصیحت : مواظب خودت باش ! یک خواهش : اصلاً عوض نشو !

یک آرزو : فراموشم نکن ! یک دروغ: تورو دوست ندارم!!، یک حقیقت: دلم برات تنگ شده!

.

.

.

اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جدید | اس ام اس

باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد.

.

.

.

عمری با غم عشقت نشستم …

به تو پیوستم و از خود گسستم …

و لیکن سر نوشتم این سه حر ف بود …

تو را دیدم ، پرستیدم ، شکستم

.

.

.

اگر روزی دلت لبریز غم بود ، گذرت بر مزار کهنه ام بود

بگو این بی نصیب خفته در خاک یه روزی عاشق و دیوانم بود

.

.

.

عربی بلدی ؟

( ینم بلق ردهشی مه ) نفهمیدی ؟

اشکال نداره از آخر بخونش می فهمی .

.

.

.

نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه می لغزد … ولی یاران نمی دانند،

که من دریایی از دردم ! به ظاهر گر چه می خندم ، ولی اندر سکوتی تلخ می گریم …

.

.

.

اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جدید | اس ام اس

یک نصیحت: مواظب خودت باش!

یک خواهش: اصلاً عوض نشو!

یک آرزو: فراموشم نکن!

یک دروغ: تورو دوست ‏ندارم!!،

یک حقیقت: دلم برات تنگ شده

.

.

.

ما کشته عشقیم ، محبت کفن ماست . پرونده رنجیم ، رفاقت هدف ماست …

.

.

.

اگه این روزا حس کردی توی قلبت بجای صدای “تاپ تاپ “صدای اره و تیشه میاد نترس!

مریض نشدی “من دارم توی دلت واسه خودم یک کلبه می سازم

.

.

.

کاش میشد اشک را تهدید کرد ، مهلت لبخند را تمدید کرد ،

کاش می شد از میان لحظه ها ، لحظه دیدار را نزدیک کرد .

.

.

.

عشقو برات کشیدم میون موج دریا ، رو ماسه هاش نوشتم دوست دارم به دنیا

.

.

.

اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جدید | اس ام اس

زمانی که آدمیان وفا میکنند و ماهیان پرواز آن هنگام فراموشت می کنم

ولی بدان که نه آدمیان وفا میکنن و نه ماهیان پرواز ، پس همیشه به یادتم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد