اس ام اس و دل نوشته های غمگین و دلشکسته و دپرس اسفند91

در را کـه مــی بـــندی ،
بـــــاد هــــم ..
پــشت ِ خــانـه ات ..
زوزه مــی کــــشد !
مـــن کــــه مـــــنم !

.


.

.
چـراغـانی ِ ستـاره هـاست چـشمـانِ تــو !
و مـن ..
بــــرایِ دلـــــم ..
فــالِ اشـک می گــــــیرم !

.


.

.
تعلق که نداشته باشی به جایی … به کسی … به چیزی …
تمام شدنت راحت تر از آنی میشود که گمان می بُردی !

.


.

.
در کافه
کنج دیوار
رو به روی هم
خوب شد قهوه مان را نخوردیم !
حرفهایمان به اندازه کافی تلخ بود …

.


.

.
مــن ،
بــه سـوخــتن ..
عـــــادت دارم !
کبــــریــت را ..
بـــــــــــنـداز ..
و بــــــــرو !

.


.

.
تـــــنهـا ،
بــی هـــوایـــی ..
آدمــی را خــفـه نــمی کـــنـد ..
گــاهـی ،
هـــوایـــی شـــدن ..
آرام آرام ..
بــــدون ِ روسیــاهـــی ..
خــامــوشــت مــی کـــــنـد !

.


.

.
بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی …
دلت بگیره ولی دلگیری نکنی …
شاکی بشی ولی شکایت نکنی …
گریه کنی اما نزاری اشکات پیدا بشن …
خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری …
خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی …

.


.

.
اینـــجـا ..
زمسـتــان زود مـی آیـــد ..
حتّــی ..
زودتـــر از پــاییـــــز !

.


.

.
غمــهایــی کـه ..
چـشمــها را ..
خیـس نمیـــکنند ..
بـه “استـخـــوان” رسیـــده اند …!

.


.

.
راحت بگم : بر باد داد چون دود سیگار ، دودمانم را …

.


.

.
نَـبیـن کـه می خنــدم !
من یکـی..
بـــاور کــردم..
کـــارم از “گـــــریــه” گـذشتـه !

.


.

.
مـن ..
دعــــا میکــــنم ..
تـــــو را داشــتـه بــــاشـم ..
تـــــو ..
دعــــا مــی کنـــی ..
دیگـــــر نبــــاشـــم !

بیـــــــــچــاره خـــدا !

.


.

.
می گفتند: ” سختی ها نمک زندگــــــی است “
امّا چرا کسی نفهمید که ” نمــــــک “
برای من که خاطراتم زخمی است ، شور نیست ؛ مزه ” درد” می دهد !

.


.

.
عادت !
چه طعم تلخی دارد
وقتی آن را با عشق اشتباه میگیری !

.


.

.
رویِ دَستِ شَب مـانده ام !
دیگر حتی ;
خـــواب  هم مـَـرا نــمی بَــرَد

.


.

.
امشب غــم هــا . . .
برایـم مهــمانــی گــرفتــه انـــد . . .
و مـــن میخــواهـــم بتــرکـانــم . . .
همــه ی بغــض هایـــم را . . .

.


.

.
یکسری حرف ها هست
یکسری غصه ها هست
یکسری بغض ها هست ؛
که آدم حتی روش نمیشه به خودش هم بگه و با خودش هم درمیون بذاره !

.


.

.
گاهی اوقات
شاید تنها شادی زندگی ام این است
که هیچ کس نمی داند تا چه حد غمگینم !

.


.

.
غـــم ،
دیـــدن ِ مــوهــای ِ بلــند ِ زنــی سـت ..
کـه مـــخـالــفِ آمــدن ِ بــــاد ..
از تــــو ..
دور مـی شــود …!

.


.

.
و تو هیچگاه نخواهی فهمید که من با یاد همان دقایقی که کنار هم بودیم ،
سال هایی را که بی تو گذشت زنده مانده ام !

.


.

.
خیال با تو بودن را به هر که گفتم
جوابــم کرد،
بگذار هر کس هر چه میخواهد بگوید
من هنـــوز به معجـــزه ایمــان دارم

.


.

.
موسیقی درونت را چه کسی می نوازد که،
صدای سکوتش
تمام هستی ام را فرا گرفته است؟

.


.

.
زخم میزنی و میروی
چه باک
همینم میشود یادگاری
که یاد تورا همیشه برایم تازه کند

.


.

.
درد دارد این شبهایی که نمیدانم چراغ اتاقت را کدام لعنتی خاموش میکند!

.


.

.
کاش سرخپوستی بودم تا رد شاخه های شکسته را می گرفتم و تو را پیدا می کردم . . .
حالا سالهاست همه چیز شکسته و من ، روز به روز بیشتر گمت می کنم !

.


.

.
ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺍﻡ ﻣﯿﺎﻥ ﺩﻭ ﺧﻂ ؛ ﻣﺎﻧﺪﻧﻢ ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﺩ …
ﺭﻓﺘﻨﻢ ﺗﻮﺍﻥ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ و من ﺗﻮﺍﻥ ﺩﺭﺩ ﻧﺪﺍﺭﻡ !

.


.

.
نــوشـتــه هــایــم
گــریــبـان گــیـرتــــــ مـی شـونـد روزی
آنـقـدر کــه بـیـنـشــان ” آه ” کــشـیــدم!

.


.

.
درد دارد “امروز” حرفی برای گفتن نداشته باشی،
با کسی که تا “دیروز” تمام حرف هایت را فقط به او می گفتی …

.


.

.
برف پاک کن بیهوده جان می کَند …
باران این سوی شیشه است !
.
.
.
هوا خوب است ، بیا برویم کمی قدم بزنیم ؛
نگران نباش دوباره باز میگردانمت به قاب عکس !

.


.

.
یه وقــــتایی که دلت گـرفته..
بغض داری..
آروم نـیستی !
دلت بـــراش تـنگ شده..
حـوصله ی هـیـچـکسو نـداری !
به یــاد لحظه ای بیوفت کـه :
اون هــمه ی بی قـراری هــایِ تـو رو دیـــد..
امـّـا ؛
چـشمـاشـو بست و رفــت !

.


.

.
حکایت رفاقت من و تو ، حکایت قهوه ایست که امروز به یاد تو تلخ نوشیدم
که با هر جرعه بسیار اندیشیدم که این طعم را دوست دارم یا نه ؟
و آنقدر گیر کردم بین دوست داشتن و نداشتن که انتظار تمام شدنش را نداشتم

و تمام که شد فهمیدم باز هم قهوه می خواهم حتی تلخ تلخ تلخ !




برچسب ها: sms depres sms ghamgin sms ghamnak اس آه اس ام اس آه اس ام اس بغض اس ام اس تلخ اس ام اس خیال اس ام اس دل شکسته 92 اس ام اس دل پر اس ام اس دل گرفته اس ام اس دل گیر اس ام اس دلگیر اس ام اس دپرس اس ام اس دپرس 92 اس ام اس غم 92 اس ام اس غمناک 92 اس ام اس غمگین 92 اس ام اس ناراحت اس ام اس ناراحت کننده اس ام اس نگرانی اس ام اس گریه اس ام اشک اس غم اس غمناک اسمس غم اسمس غمگین دست نوشته غمگین دل نوشته های سنگین متن دل شکسته متن غمناک متن غمگین متن کارت پستالی غمگین مسیج غم نوشته دپرس نوشته های دلگیر نوشته های غمناک نوشته های کارت پستالی غمگین پیامک دلشکسته 92 پیامک غم پیامک غمگین 92


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد