اس ام اس احساسی و متن های رویایی عاشقانه اسفند91

تمام گل های قرمزدنیا مال تووگل های سفید مال من،
اگه تو فراموشم کردی گل های قرمزت پرپر بشه …
اگه من فراموشت کردم گل های سـفید کفنم بشه …

.

.

.

تو در هوای تمام شعرهایــم جا مانده ای!
خودت را کــه میگیری از بیت هایم،
هوای جملاتم ابری میشود …
با من بمان، تا پاییز شعرهایم
با تو اردیبهشت شود …

.

.

.

سرم را روى شانه هایت بگذار،
میخواهم همه بدانند کـه
همه چیز زیر سر من است …!

.



.

شراب هــم به مستیم حسادت میکند !…
آنگاه کــه خمارلحظه ی دیدن تو میشوم …

.

.

.

کفش های پاشـنه بلند به کارم نمی آیند !…
شیرینی بوسه هایمان بـه خـم شدن سـرت است …

.

.

.

اینکه دلم تنگ میشود
پلان به پلان
نـفس به نفس برایت
تـراژدی نیست …
قلب مـن مقتول ِ فیلم نامه ای است …
کـه شخصیتِ اصلی آن تویی …

.

.

.

نفهمیدم چـرا نیازمندیها و همشهری آگهی منو قبول نکردند ؟؟
آگهی درباره تو بود ،
نوشته بودم : ” بـــه تو نیاز دارم “

.

.

.

اینقدر خیالهای بیهوده نباف
ماییم و دو خط رباعی و یک دل صاف
در آیینه ی دلم به جز عکس تو نیست
شک داری اگر ، بیا دل بشکاف

.

.

.

اسارت اثـــر بَخـشی ست
دام چشــــمانت
آزادی را
میــبوسَــم و
میـــگذارم کنــار …

.

.

.

باران باشد … تو. باشی …
و یـک خیابـان بی انتها،
بــه دنیا مـیگویم …
“خداحافظ”

.

.

.

چشمهایت …
لبهایت …
موهایت …
صدایت …
عناصر چهارگانه ی هستی من است …

.

.

.

دیگر با ایـن شـراب هـا
مـسـت نـمـی شـوم
بـایـد دوبـاره ســـراغ چـشــم هـای تـو بـیـایـم …!

.

.

.

چشـم انتظارتــم، نمیدانم برایت چیستم؟
فقط دانم اگر روزی نباشی، نـیستم …

.

.

.

شعرم کــه تو باشی،
هم وزن دارم …
هم قافیه را نباخته ام …

.

.

.

گاهی هوس میکنم
در آغــوشت حل شوم !
باهمه سردیت ،
هنوز برایم گرمترین حس دنیایی …

.

.

.

بى کلام اینـجا باش …
بودنــت با دل مــن، بى صدا هــم زیباست …

.

.

.

میان چشـــم تـو ییــــلاق کــردم / در عشق تو خودم را چاق کردم
از این پس بی تو مفهومی ندارم / دلـــم را بـتر دلت سنجاق کردم

.

.

.

هـرگز برای عاشق شدن،
دنبال بابونه و باران و بهار نباش،
گاهی درانتهـای خارهای کاکتوس
به غنچـه ای میرسی که
ماه را بـر لبانـت مینشاند …

.

.

.

مـی دانـم !
تـو کـه بـاشـی یـک ریـز شـعـر مـی گـویـم
مـن از چـشــم هـای ناز تـو شـعـرهـایـم را کِـــش مـی روم …

.

.

.

حیف که روی تو غیرت دارم،
وگرنه روسریت را
از همین سطر باز می کردم
که همه ببینند چه خیالی بافته ام
از موهایت …

.

.

.

مُــردم …
و ســال ھــای ســال از ایــن مــاجــرا گــذشــت،
تــا ایــن کــه روزی کسی در بقــایــای شھــر مــا
سنگــواره دلی را یــافــت کــه شکــل تــو بــود …

.

.

.

بی شک ” آغوش تـو” هشتمین عجایب دنیاست
واردش که میشوی زمان بی معنا میشود …
هیچ بعدی ندارد …
بی آنکه نفس بکشی روحت تازه میشود …
تمام ثروت دنیا را به یک وجبش نخواهم بخشید …

.

.

.

آغــوش تو …
علم را زیــر سـوال می برد !
آنقدر آرامت می کند …

که هیـچ مُسکنی جــایـــش را نمی گیرد …




برچسب ها : اس ام اس آغوش, اس ام اس احساسی جدید اسفند 91, اس ام اس اسفند ماه, اس ام اس بغل, اس ام اس بوس و بغل, اس ام اس جدید, اس ام اس جدید عاشقانه اسفند 91, اس ام اس عاشقانه برای نامزد, اس ام اس عاشقانه برای همسر, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عاشقانه زیبا, اس ام اس عاشقانه فوق العده زیبا, اس ام اس عشق و عاطفه, اس ام اس لاو, اس لاو, اسمس ابراز عشق و علاقه, جملات عاشقانه جدید, متن های و نوشته های عاشقانه, پیامک عاشقانه جدید اسفند 91



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد