اس ام اس جدید عاشقانه بهمن 91

حالیا معجزه باران را باور کن
و سخاوت را در چشم چمنزار ببین
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی ها را
جشن می گیرد
و بهار است، بهار

.

.

.

تو چرا سنگ شدی
تو چرا اینهمه دلتنگ شدی
باز کن پنجره ها را
و بهاران را
بـــــــــــاور کـــن ….!!!
باز کن پنجره ها را ای دوست!




.

.

.

خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست؟

ساقی کجاست کو سبب انتظار چیست؟
مستور و مست هر دو چو از یک قبیله اند
ما دل به عشوه ی که دهیم اختیار چیست

.

.

.

این روزها فهمیدن زبان مادری سخت شده است
قبلتر ها وقتی می گفتند: دوستت دارم
معنی فارسی اش ساده بود
اما حالا “دوستت دارم” هزار معنی مختلف می دهد
الا دوست داشتن . . .

.

.

.

طب مدرن
طب سنتی
طب سوزنی
همه را امتحان کرده ام
درد بی درمان است درد دوریت !

.

.

.

از فکر من بگذر خیالت تخت باشد
من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد
این من که با هر ضربه ای از پا در آمد
تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد
تصمیم دارد با خودش ،با کم بسازد
تصمیم دارد هم بسوزد ، هم بسازد

.

.

.

مسافرترین آدم دنیا هم
دست خطی می خواهد که بنویسد برایش
” زود برگرد “
طاقت دوری ات را ندارم  . . .

.

.

.

از تمام دار دنیا، تنها یک چیز دارم : دوستت !

.

.

.

در غوغای زندگی تا سکوت مرگ، دوستت دارم. تاوان آن هر چه باشد، باشد

.

.

.

نوشتم: (دوستت دارم …  پرانتز را نبستم ، بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد …

.

.

.

اگر نمی رفتی
نمی دانستم که دوستت دارم

.

.


.

مرا هیچ چیز عذاب نمی دهد، جز اینکه همیشه دانسته خطا کردم
ندانسته آلوده شدم، نشناخته وابسته شدم، و نخواسته رانده شدم
.
.
.
عمری خیال بستم یار آشناییت را / آخر به خاک بردم داغ جداییت را . . .
.
.
.
چه خوش خیال است ، فاصله را میگویم ، به خیالش تو را از من دور کرده
نمیداند جای تو امن است ، اینجا در میان دل من . . .
.

.

جایی وجود داره به نام “ســــــــــــیم آخر”
من دقیقا همون جام!
بزنم بهش یا نه . . . !؟

 

 

در قید غمم، خاطر آزاد کجایی؟
تنگ است دلم، علت فریاد کجایی؟
با آنکه ز ما یاد نکردی..
ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی؟

.

جملات عاشقانه

.

خواهم ز خدا خسته و درمانده نباشی / محبوب خدا باشی و شرمنده نباشی
ای دوست الهی در این عالم هستی / سرزنده بمانی و سرافکنده نباشی . . .

.

اس ام اس عاشقانه

.

غصه ی دوری دلدار مرا پیرم کرد / غم هجران نگارم ز جهان سیرم کرد
گریه کردم ز فراغت گل من باور کن / که مرا غربت این شهر زمین گیرم کرد . . .

.

.

گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن!
به رفتن ک فکر می کنی
اتفاقی می افتد که منصرف می شوی…
میخواهی بمانی،
رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی!
این بلاتکلیفی خودش کلــــی جهنـــــــــــــــم است

.

جملات عاشقانه

.

نقش چشمان خمارت ، چه کشیدن دارد / سایه ساران دو زلفت ، چه لمیدن دارد
آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه / حس مستی لبت طعم چشیدن دارد . . .

.

اس ام اس عاشقانه

.

همه خوابند و من بیدارم امشب / دلم کرده هوای یارم امشب
غم عشق و فراقش مرهمی نیست / مداوای امید دیدارم امشب . . .

.

 

.

گاهی فرار می کنم
از فکر کردن به تو ..
مثل رد کردن آهنگی که
خیلی دوستش دارم ..

.

.

.

هیچ پلی
مرا با این همه فاصله به چشمان تو پیوند نمی زند
می دانم
هر چه من بیشتر جلو می آیم
رانش چشم های تو
فاصله را بیشتر می کند . . .

.

.

بــی شــــک . . .
جهــــان را بـــه عشــــق کســی آفـــریـــده اند
چـــون مـــن کـــه آفـــریـــده ام از عشـــــق
جهـــانی بـــرای تـــــو . . .

.

.

.

حــُــــرمت نان از قلب بیشـــــتر است
آنرا می بوســــــند، این را میشـــــکنند . . .

.

.

احساس تو چون طراوت باران است
بر زخم شکوفه های گل درمان است
هر وقت که در هوای تو می چرخم
انگار نفس کشیدنم آسان است . . .

.

.

.

شاید آرام تر میشدم
فقط و فقط ……..
اگر میفهمیدی…..
حرفهایم به همین راحتی که می خوانی
نــــوشته نشده اند!!

.

.

لیاقت می خواهد واژه ” ما ” شدن
لیاقت می خواهد “شریک ” شدن
تو خوش باش به همین “با هم ” بودن های امروزت
من خوشم به خلوت تنهایی ام
تو بخند به امروز…
من میخندم به فرداهایت . . .

.

.

.

دعای باران چرا؟ دعای عشق بخوان
این روزها دلها تشنه ترند تا زمین
خدایا کمی عشق ببار

.

.

دلم اصرار دارد
فریاد بزند؛
اما . . .
من جلوی دهانش را می گیرم
وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد

.

.

.

.

من به قلبم افتخار می کنم
با آن بازی شد ، زخمی شد ، به آن خیانت شد ، سوخت و شکست
اما به طریقی هنوز کار می کند . . .

.

.

حال آدم خراب پرسیدن ندارد
اما …
دستانش گرفتن دارد . . .

.

اس ام اس عاشقانه

.

زیاد فرقی نکرده …
خودِخودشه
فقط اونی که داره باهاش قدم میزنه
” من ” نیستم . . .

.

.

.

جاگذاشته ام دلی
هرکه یافت
مژدگانی اش تمام “زندگی ام”

.

 

.

من براى تنها نبودن آدمهاى زیادى دوروبرم دارم
آن چیزى که ندارم کسى براى باهم بودن است . . .

.

.

آب نریختـــــم که برگردی
آب ریختـــــم تـــا پاک شود
هر چه رد پای توست …..از زنـــدگی ام…!

 



برچسب‌ها: اس ام اس جدید عاشقانه,اس ام اس جدید بهمن 91,اس ام اس عاشقانه بهمن 91,اس ام اس جدید,اس ام اس رمانتیک,اس ام اس دوست داشتن,پیامک عاشقانه بهمن 91,پیامک جدید عاشقانه

نظرات 2 + ارسال نظر
Farzin 1391/11/12 ساعت 20:33

Ali BO0o00o0D :X:X:X:X

من
کاناپه ای پوسیده
در باران
تو
سربازی دور افتاده با گلوله ای در
پهلو
چقدر دیر
همدیگر را پیدا کردیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد